پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در مذاکراتی که با وزیر راه و شهرسازی در خصوص کاهش و تاخیر پروازهای استان بوشهر صورت گرفت، قول مساعد برای رفع این مشکلات داده شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: بدنبال نارضایتی مردم استان بوشهر از کاهش و تاخیر پروازها در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سوالاتی درخصوص مشکلات مردم استان مطرح شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۳
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در مذاکراتی که با وزیر راه و شهرسازی در خصوص کاهش و تاخیر پروازهای استان بوشهر صورت گرفت، قول مساعد برای رفع این مشکلات داده شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد سه شنبه درجمع خبرنگاران افزود: بدنبال نارضایتی مردم استان بوشهر از کاهش و تاخیر پروازها در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سوالاتی درخصوص مشکلات مردم استان مطرح شد.

\n\n

وی یادآور شد: در جریان طرح سوال از وزیر بررسی و رفع مشکلاتی نظیر تاخیر در پروازها که اختلالات زیادی در زندگی روزمره مردم بوجود آورده و در برخی موارد بناچار به استانهای همجوار مراجعه می کنند، مورد تاکید جدی قرار گرفت.

\n\n

موسوی نژاد بیان داشت: وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگان استان بوشهر قول مساعد داد که افزایش تعداد پروازها را در دستور کار قرار دهد و تا شهریور ماه ضمن افزایش پروازهای این استان ، تاخیرها و لغو پروازهای بوشهر نیزکاهش یابد.

\n\n

موسوی نژاد گفت: مدتی است که تاخیر و لغو در پروازهای فرودگاه بوشهر موجب نارضایتی مردم این استان شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر