يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۶۸۸
يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: تأمین زیرساخت‌های موردنیاز توسعه در آینده شهرستان گناوه باید پیش بینی شود و این زیرساخت‌ها ایجاد شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد تقی صفری صبح یکشنبه در نشست بررسی ظرفیت‌های اقتصاد دانش بنیان در نهادهای آموزشی شهرستان گناوه اظهار داشت: نگاه ما به توسعه شهرستان گناوه باید بلند مدت و بر مبنای ۱۰ سال آینده متمرکز شود و ضرورت‌های مورد نیاز و خواسته‌های مردم شهرستان را با یک برنامه ریزی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و کارآمد فراهم کنیم.

فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت پرورش نیروی انسانی کارآمد افزود: اصلی ترین امر برای توسعه ۱۰ سال آینده شهرستان بر پرورش نیروی انسانی توانمند بر اساس نیاز شهرستان و نگاه به آینده است و توسعه باید با محوریت تربیت نیروی انسانی کارآمد و مورد نیاز بر اساس کار کارشناسی و بهره گیری از اساتید مجرب و آینده نگر محقق شود.

وی گفت: نقشه راه و تحولات در نظر گرفته شده برای توسعه شهرستان گناوه باید بر اساس ذائقه و تمایل و خواسته‌های مردم و جامعه و ظرفیت‌های شهرستان در نظر گرفته شده و بر اساس تحقیق و داده‌های به دست آمده از کار کارشناسی انجام شود.

وی گفت: تأمین زیرساخت‌های موردنیاز توسعه در آینده شهرستان گناوه باید پیش بینی شود و این زیرساخت‌ها ایجاد شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: همه مراکز و ظرفیت‌های آموزشی اعم از دانشگاه‌ها و مرکز رشد شهرستان باید در تعامل و همسو با هم حرکت کنند و خروجی این مراکز باید نیروی‌های آموزش دیده توانمند برای حضور در میدان کار و تأمین نیروی متخصص شهرستان باشد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت افراد نخبه در همه ابعاد باید مدنظر قرار گیرد یادآور شد: توجه به نیروی‌های بومی، مشارکت افراد نخبه، ایجاد ظرفیت‌ها و موقعیت‌های جدید، دعوت از اساتید کارآمد و باسواد و باذوق و اندیشه وبا اخلاق حسنه، تنوع در کلاس‌های آموزشی مد نظر مراکز آموزشی قرار گیرد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: نشست‌های بررسی ظرفیت‌های اقتصاد دانش بنیان نهادهای آموزشی شهرستان گناوه با نیازسنجی و با محوریت موضوعات مشخص تداوم یابد و مجموعه فرمانداری شهرستان آمادگی هر گونه همکاری با مراکز آموزشی و مرکز رشد برای تحقق اهداف این نشست‌ها در توسعه بیشتر شهرستان را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر