جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو شورای شهر برازجان با ارسال پیامی، 9 اردیبهشت، روز شوراها را تبریک گفته است.\n\nبه گزارش فکرشهر، در پیام ارسالی مهندس سعید اسماعیلی آمده است:\n\nانگیزه و هدف، انسان را به حرکت  رو به جلو وامیدارد. حال اگر انگیزه، ساختن جامعه و رشد و تعالی آن باشد، بی شک اگر با شور، مشورت و خرد جمعی عجین گردد، منجر به حرکت هر چه مطلوب تر خواهد گردید که در مدیریت شهری شوراها در جایگاه نظارتی و پیشنهاد دهنده خود دقیقا چنین رسالت و جایگاهی را دارا می باشند.
کد خبر: ۱۱۱۷۹
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳

فکرشهر: عضو شورای شهر برازجان با ارسال پیامی، 9 اردیبهشت، روز شوراها را تبریک گفته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در پیام ارسالی مهندس سعید اسماعیلی آمده است:

\n\n

انگیزه و هدف، انسان را به حرکت  رو به جلو وامیدارد. حال اگر انگیزه، ساختن جامعه و رشد و تعالی آن باشد، بی شک اگر با شور، مشورت و خرد جمعی عجین گردد، منجر به حرکت هر چه مطلوب تر خواهد گردید که در مدیریت شهری شوراها در جایگاه نظارتی و پیشنهاد دهنده خود دقیقا چنین رسالت و جایگاهی را دارا می باشند.

\n\n

شوراهای شهر بعنوان یک پارلمان کوچک در محل خود می توانند با ارتباط مستقیم با مردم به ساختن جامعه مطلوب و شایسته شهروندان همت گمارد، اما اشاره  این نکته نیز ضروریست که توجه  دستگاه های اجرایی به جایگاه شورا به عنوان نهادی برخواسته از مردم و تعامل آنان در عملیاتی کردن نظرات شورای شهر بعنوان نمایندگان مردم جهت تحقق هر چه بهتر خواسته های منطقی و اصولی مردمی و در نهایت جامعه شایسته، حائز اهمیت می باشد.

\n\n

حال در نهم اردیبهشت، سالروز تاسیس شوراهای اسلامی پدید آورندگان اثر گذاری مستقیم و عینی مردم در ساختن سرنوشت جامعه، حقیر عضو کوچکی از شوراهای اسلامی شهر برازجان این مناسبت را فرصتی می دانم تا با ارزیابی عملکرد خود به برنامه های مربوط به توسعه و عمران شهر توجه بیشتری نموده و با یکدلی سایر همکارانم این خواسته محقق گردد؛ بی شک در این مسیر بیش از پیش نیازمند همکاری مردم عزیز و فهیم شهر خویش می باشم.

\n\n

در پایان به همه شوراییان هموطن خویش این سالروز را تبریک و تهنیت و خسته نباشید عرض می نمایم.

\n\n

و من اله توفیق

\n\n

سعید اسماعیلی ـ عضو شورای شهر برازجان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر