پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با ابراز مخالفت با طرح استمرار تایید صلاحیت نمایندگان مجلس گفت: این طرح در واقع ترویج بی‌عدالتی در کشور است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تصویب مصونیت نمایندگان از تایید صلاحیت مجدد برای انتخابات مجلس اظهار داشت: این طرح متاسفانه بسیار ناپسند و حاکی از رفتار فراقانونی و خلاف عدالت است.\n\nوی با بیان اینکه ترویج بی‌عدالتی در مصوبه موج می‌زند افزود: شخصا اعتراض خود را به این مصوبه به رئیس مجلس اعلام کردم و اعتقاد داریم که نمایندگان نباید از حق ویژه برخوردار باشند.
کد خبر: ۱۱۱۸۲
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با ابراز مخالفت با طرح استمرار تایید صلاحیت نمایندگان مجلس گفت: این طرح در واقع ترویج بی‌عدالتی در کشور است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تصویب مصونیت نمایندگان از تایید صلاحیت مجدد برای انتخابات مجلس اظهار داشت: این طرح متاسفانه بسیار ناپسند و حاکی از رفتار فراقانونی و خلاف عدالت است.

\n\n

وی با بیان اینکه ترویج بی‌عدالتی در مصوبه موج می‌زند افزود: شخصا اعتراض خود را به این مصوبه به رئیس مجلس اعلام کردم و اعتقاد داریم که نمایندگان نباید از حق ویژه برخوردار باشند.

\n\n

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نیز همانند آحاد مردم باید روند انتخابات را طی کنند و ویژه‌خواری‌ها نباید وجود داشته باشد.

\n\n

موسوی‌نژاد تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تلاش و پیگیری ما، این طرح تصویب شده و امیدواریم شورای محترم نگهبان این مصوبه را رد کند و اجازه ندهد عده‌ای از ویژه‌خواری استفاده کنند.

\n\n

وی بیان کرد: ما مشکلات بسیار مهم دیگری در کشور داریم که نمایندگان باید در این مسایل ورود کنند و بدون تردید تصویب این طرح ترویج بی‌عدالتی و ویژه‌خواری است و عملی ناپسند و ناشایست است و قانون‌گذاران باید قوانینی تصویب کنند که به درد مردم بخورد.

\n\n

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر به اجرای طرح استانی شدن انتخابات نیز اشاره کرد و یادآور شد: اگر قرار است این طرح تصویب شود، باید این قانون برای دور یازدهم مجلس باشد و اجرای این طرح در دور دهم مجلس بی‌عدالتی است.

\n\n

موسوی‌نژاد گفت: نمایندگان مجلس باید به گونه‌ای عمل کنند که شائبه بی‌عدالتی در طرح‌ها وجود نداشته باشد و امیدوارم شورای نگهبان مصوبه مصونیت تایید صلاحیت نمایندگان را رد کند.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر