شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: مردم باید کالای ایرانی خریداری و مصرف کنند و به دنبال کالای خارجی نروند که قطعا مصرف کالای خارجی برابر است با بیکار شدن کارگر داخلی.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم ضمن تبریک ولادت حضرت امام علی (ع)، اظهار داشت: انشاءالله مانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف باشیم.\n\nراستگو با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار داشت: سه کار بزرگ تعلیم،‌ اندیشیدن و سبک درست زندگی کردن بر دوش استاد و معلم است.
کد خبر: ۱۱۲۲۵
جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: مردم باید کالای ایرانی خریداری و مصرف کنند و به دنبال کالای خارجی نروند که قطعا مصرف کالای خارجی برابر است با بیکار شدن کارگر داخلی.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم ضمن تبریک ولادت حضرت امام علی (ع)، اظهار داشت: انشاءالله مانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف باشیم.

\n\n

راستگو با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار داشت: سه کار بزرگ تعلیم،‌ اندیشیدن و سبک درست زندگی کردن بر دوش استاد و معلم است.

\n\n

امام جمعه اهرم افزود: ما تنها به علم شهید مطهری اهمیت نمی‌دهیم بلکه به شیوه دانش و فکر کردن این علامه نیز احترام می‌گذاریم.   

\n\n

راستگو در ادامه با اشاره به مشکلات صنفی و معیشتی فرهنگیان اظهار داشت: امیدواریم که دولت پیگیر مسائل و رفع مشکلات مالی و دغدغه‌های فرهنگیان هم باشد تا این قشر بهتر بتوانند به وظیفه و رسالت خود عمل کنند.

\n\n

وی با اشاره به روز کارگر نیز بیان داشت: نگاه اسلام به مسئله کار و کارگری یک نگاه مقدس است و دین اسلام کار کردن و برطرف کردن معیشت و نیازهای خانواده را به عنوان یک ارزش نگاه می‌کند.

\n\n

به نوشته ی فارس، راستگو گفت: کار و فعالیت شبانه‌روزی در اسلام عبادت است و پیامبر گرامی اسلام (ص) دست کارگر را می‌بوسید و این جایگاه والای کارگر را در دین مبین اسلام نشان می‌دهد.

\n\n

امام جمعه اهرم افزود: امروز در عرصه تولید رکن اصلی و اساسی سرمایه‌گذاری مسئله کار و کارگر است و قشر زحمت‌کش کارگر ستون اصلی اقتصاد یک جامعه محسوب می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه بیمه کردن کارگران کاری ارزشمند است، ادامه داد: موضوع بیمه کارگران ساختمانی مسئله‌‌ای مهم است و دولت قصد دارد کارگران ساختمانی را بیمه نماید.

\n\n

امام جمعه اهرم افزود: اگر مردم می‌خواهیم به کارگر ایرانی کمک کنیم و از ورشکست شدن یک شرکت تولیدی جلوگیری نماییم باید کالای ایرانی خریداری و مصرف کنیم و به دنبال کالای خارجی نرویم که قطعا مصرف کالای خارجی منجر به تعطیل شدن کارخانجات و بیکار شدن کارگران می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر