جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۲۶۵
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: زنان سرپرست خانواری استان بوشهر که زیر پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند و فاقد مسکن باشند، حمایت می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، رقیه زنگنه نژاد ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: انتظار می‌رود بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض از طریق حساب ۱۰۰ امام (ره) از ظرفیت این بنیاد و خیرین مسکن ساز برای رفع مشکل این قشر از بانوان استفاده کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اضافه کرد: بخشی از بانوان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند که از طریق تفاهم نامه‌های مختلف نسبت به تأمین مسکن این افراد اقدام می‌شود اما بخش دیگری از این زنان هستند که بنا به دلیلی شرایط عضویت این نهادها را ندارند و از هیچ حمایتی برخوردار نیستند.

زنگنه نژاد اظهار کرد: به همین دلیل حمایت بنیاد مسکن از این بانوان ضروری است.

وی گفت: تلاش می‌شود از طریق انعقاد تفاهم نامه‌ای بین استانداری و بنیاد مسکن زمینه حمایت از این قشر از بانوان در استان فراهم شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز گفت: دغدغه اصلی این بنیاد تأمین مسکن مناسب و مقاوم برای محرومان و اقشار کم درآمد جامعه است.

علیرضا مقدم افزود: بنیاد مسکن متولی انجام اقدامات مهمی در زمینه تأمین مسکن بوده و در همین ارتباط برای تأمین مسکن زنان سرپرست خانواری که زیر پوشش هیچیک از نهادهای حمایتی نیستند تلاش می‌شود با استفاده از برخی تخفیف‌های ویژه زمین برای ساخت در اختیار آنها قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در صورتی که این افراد زمین در اختیار داشته باشند نیز از طریق پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از آنها حمایت می‌شود.

مقدم اضافه کرد: تلاش می‌شود با همدلی و هم افزایی دستگاه‌ها به عنوان تکلیف اجتماعی نسبت به حل مشکلات این قشر از بانوان و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار اقدامات راهگشا، مؤثر و ماندگار انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر