يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی دشتستان گفت: 32 هزار خانوار دشتستان از طریق کشاورزی ارتزاق می‌کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم استان در عرصه کشاورزی است و در تولید محصولات کشاورزی رکورددار است.\n\nوی افزود: بر اساس آمار موجود بیش از 70 درصد سطح زیر کشت کشاورزی استان بوشهر متعلق به دشتستان است و امیدواریم با تامین امکانات مورد نیاز کشاورزان و ارائه تسهیلات به این قشر به اهداف خود برسیم.
کد خبر: ۱۱۲۳۶
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۱

فکرشهر: رئیس جهاد کشاورزی دشتستان گفت: 32 هزار خانوار دشتستان از طریق کشاورزی ارتزاق می‌کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم استان در عرصه کشاورزی است و در تولید محصولات کشاورزی رکورددار است.

\n\n

وی افزود: بر اساس آمار موجود بیش از 70 درصد سطح زیر کشت کشاورزی استان بوشهر متعلق به دشتستان است و امیدواریم با تامین امکانات مورد نیاز کشاورزان و ارائه تسهیلات به این قشر به اهداف خود برسیم.

\n\n

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: افزایش سطح کیفی تولیدات کشاورزی مورد تاکید و توجه مسئولان این شهرستان قرار دارد و امیدواریم با تلاش بیشتر به اهداف خود برسیم.

\n\n

جهانبخش با بیان اینکه 118 هزار هکتار از اراضی دشتستان زیر کشت محصولات کشاورزی است تصریح کرد: هم‌اکنون 118 هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت رفته و برای تامین به موقع آب کشاورزان و رفع نگرانی‌های این عزیزان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی یادآور شد: بیش از 32 هزار خانوار دشتستان از طریق کشاورزی ارتزاق می‌کنند و باید برای رفع مشکلات معیشتی این قشر همت کنیم.

\n\n

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان افزود: برای افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و تسهیل شرایط صادرات تولیدات کشاورزان دشتستانی تمام توان و ظرفیت خود را به کار می‌بندیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر