جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول ستاد اعتکاف تبلیغات اسلامی دیرگفت: همزمان با سیزدهم رجب آغاز ایام البیض 810نفر از مردم این شهرستان در مساجد معتکف شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی کلبی افزود: این جمعیت در 15 مسجد در شهرستان دیر معتکف شدند.\n\nوی با بیان اینکه بیشتر معتکفین مساجد در شهرستان دیر را جوانان تشکیل می دهند تصریح کرد: از این تعداد معتکف 560 نفر را خواهر و مابقی را برادران تشکیل می دهند.\n\nمسوول ستاد اعتکاف تبلیغات اسلامی دیراظهارداشت: برای تبلیغ برنامه های دینی،فرهنگی و معنوی تعداد هشت مبلغ و مبلغه بصورت دائمی و 70 ساعت مبلغ متخصص بصورت پاره وقت دربین معتکفان حضوردارند.
کد خبر: ۱۱۲۳۸
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: مسوول ستاد اعتکاف تبلیغات اسلامی دیرگفت: همزمان با سیزدهم رجب آغاز ایام البیض 810نفر از مردم این شهرستان در مساجد معتکف شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی کلبی افزود: این جمعیت در 15 مسجد در شهرستان دیر معتکف شدند.

\n\n

وی با بیان اینکه بیشتر معتکفین مساجد در شهرستان دیر را جوانان تشکیل می دهند تصریح کرد: از این تعداد معتکف 560 نفر را خواهر و مابقی را برادران تشکیل می دهند.

\n\n

مسوول ستاد اعتکاف تبلیغات اسلامی دیراظهارداشت: برای تبلیغ برنامه های دینی،فرهنگی و معنوی تعداد هشت مبلغ و مبلغه بصورت دائمی و 70 ساعت مبلغ متخصص بصورت پاره وقت دربین معتکفان حضوردارند.

\n\n

وی گفت: انجام اعمال اعتکاف، سخنرانی با محوریت اخلاق، شعارسال رهبری، گفتمان دینی، آموزش قرآن و قرائت صحیح نماز، نشست های پرسش و پاسخ از جمله برنامه هایی است که در این سه روز تدارک دیده شده است.

\n\n

کلبی ادامه داد: امسال علاوه بر مرکز شهر دیر در شهرهای بردستان، دوراهک، آبدان، بردخون و روستاهای شهنیا، مغدان، بردخون کهنه و الی جنوبی هم مساجد پذیرای معتکفان هستند.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر