يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۴۹۹
پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌هایی آن‌ها یک وظیفه همگانی است و مسئولان تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این خانواده‌ها به‌کار خواهند گرفت.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی زاده صبح پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید ندیم زاده در جزیره خارگ اظهار داشت: پدران و مادران شهدا، فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و الگوی صبر و مقاومت در جامعه هستند.

استاندار بوشهر امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون خون پاک شهیدان گرانقدر دانست و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت در برابر دشمن بعثی، اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌هایی آن‌ها یک وظیفه همگانی است و مسئولان تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این خانواده‌ها به‌کار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: خانواده شهدا در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند.

محمدی زاده شهادت را آشکارکننده حقایق دانست و اظهار داشت: شهید با تقدیم جان خود، پرده فریب را از چهره دشمن پاره می‌کند، به‌همین دلیل با ریخته شدن خون شهید، حقایقی آشکار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر