جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۵۸۶
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: وظیفه داریم در کنار نوجوانان مسجدی نسبت به پرورش و نیرو سازی برای جبهه انقلاب اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود کارگر صبح جمعه در حاشیه اردوی جوانان نوجوانان مساجد مختلف بخش آبدان در امامزاده میر بهزاد آبدان اظهار داشت: ستاد و دفتر امام جمعه بخش ابتدای ماه مبارک رمضان جلساتی با مبلغین و روحانیون اعزامی از قم برگزار کرد و مقرر شد ضمن تشویق نوجوانان فعال مسجدی اردوی یک روزه جهت مکبران و مؤذن ها برگزار کند که الحمدالله در این اردوی تربیتی و تهذیبی با استقبال خوب نوجوانان مواجه شد.

وی ادامه داد: قریب به ۱۰۰ نفر از نوجوانان مساجد بخش در این اردو شرکت کردند و برنامه‌های خوبی از جمله خاطرات جبهه و جنگ؛ حلقه‌های صالحین و مباحث تربیتی آموزش داده شد.

امام جمعه آبدان هدف از برگزاری این اردوی تربیتی را پیوند جوانان و نوجوانان مساجد مختلف بخش با همدیگر عنوان کرد.

تلاش مضاعفی برای پرورش نیروهای جبهه انقلاب اسلامی انجام شود

کارگر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص پایگاه‌های قرآنی در مساجد افزود: جوانان و نوجوانان این مسجد با مساجد دیگر در کنار همدیگر باشند وما باید این موضوع را نهادینه کنیم و به نتایج خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

وی گفت: نوجوانان مسجدی با توجه به بیانه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری به عنوان یک چشم انداز برای حرکت انقلاب اسلامی و رسیدن به مقصد تمدن اسلامی ترسیم فرمودند ما وظیفه داریم در کنار نوجوانان مسجدی نسبت به پرورش و نیرو سازی برای جبهه انقلاب اسلامی تلاش مضاعفی داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر