چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار آبپخش گفت: تمام مصوبات سفر استاندار به آبپخش اجرایی می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی مردانلو ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزیم.\n\nوی افزود: تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد و در آبپخش در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۲۶۵
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: بخشدار آبپخش گفت: تمام مصوبات سفر استاندار به آبپخش اجرایی می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی مردانلو ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده و همه باید در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزیم.

\n\n

وی افزود: تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد و در آبپخش در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

\n\n

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: آبپخش از مناطق مهم و تاثیرگذار در استان به شمار می‌رود و بخش مهمی از کشاورزی استان را در اختیار دارد و برای اعتلای این بخش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

مردانلو تصریح کرد: استاندار بوشهر به منظور شناخت مشکلات و دغدغه‌های مردم آبپخش، نشست هم‌اندیشی بخش را برگزار کرد و نمایندگان اقشار و اصناف مختلف آبپخش و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان و بخش نیز مسایل و دغدغه‌ها را مطرح کردند و مصوبات ارزشمندی به تصویب رسید.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی از اجرایی شدن تمام مصوبات سفر استاندار به آبپخش خبر داد و گفت: با تلاش و پیگیری شبانه‌روزی برای اجرایی کردن تمام مصوبات سفر استاندار به آبپخش تلاش می‌کنیم و امیدواریم این مهم در کمترین زمان ممکن عملیاتی و اجرایی شود.

\n\n

بخشدار آبپخش یادآور شد: افزایش سطح کیفی خدمات‌رسانی به مردم باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد و نباید هیچ فرصتی را در این مسیر هدر دهیم.

\n\n

مردانلو گفت: سرکشی به مناطق مختلف شهری و روستایی و دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه در مناطق محروم مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا به اهداف مورد نظر می‌رسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر