چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۷۲۴
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

فکرشهر: دبیر جشنواره فرهنگی تاریخی حیات‌داوود از برگزاری این رویداد مهم فرهنگی در روستاهای شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد مظفری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره قرار است با همکاری مردم، شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان گناوه و به صورت مستمر برگزار گردد.

وی با بیان اینکه زمانی محدودی برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته نشده است اضافه کرد: آغاز جشنواره همزمان با روز حکیم ابوالقاسم فردوسی در روستای بهمنیاری خواهد بود و امیدوارم که تا سال‌ها بتوانیم این جشنواره را در روستاها و اماکن تاریخی و فرهنگی شهرستان گناوه اجرا کنیم.

دبیر جشنواره فرهنگی تاریخی حیات داوود با بیان اینکه حیات داوود به عنوان منطقه‌ای دیرین و تاریخی نقش عمده‌ای در تاریخ جنوب ایران و خلیج فارس داشته است افزود: از اهداف این جشنواره معرفی تاریخ و فرهنگ این دیار به نسل جدید است.

وی با بیان اینکه روستاهای شهرستان گناوه پتانسیل بالایی در حوزه‌های فرهنگی و هنری دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از نخبگان و فعالان این روستاها بتوانیم این جشنواره را به صورت فاخری برگزار کنیم،

وی معرفی نخبگان، پیشکسوتان، دانشمندان و نویسندگان، هنرمندان و نویسندگان روستاهای شهرستان را از اهداف این جشنواره بر شمرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در جریان این جشنواره به نحو شایسته‌ای به معرفی قابلیت‌های فرهنگی، گردشگری و اجتماعی روستاهای شهرستان گناوه بپردازیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر