شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار گناوه در نشست با رئیس، کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان:
کد خبر: ۱۱۲۸۱۴
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت:خدمت به خلق کار بسیار ارزشمند است که امدادگران و نجات گران هلال احمر انجام می‌دهند ولی در کنارآن باید فعالیت‌ها در جنگ نرم و جبهه فرهنگی نیز در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی صفری صبح دوشنبه در نشست با رئیس، کارکنان و امدادگران، نجات گران و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه به مناسبت هفته هلال احمر با تبریک این هفته و قدردانی از همه تلاشگران این عرصه اظهار داشت: تلاشگران هلال احمر فدایی جامعه هستند و با ایثار و فداکاری خود را فدای امنیت و سلامت جامعه و مردم در حوادث و رویدادها می‌کنند تا جان مردم و آسیب دیدگان را نجات دهند.

فرماندار گناوه افزود: این فداکاری‌ها با رنگ خدایی و در راه کسب رضایت خدا هرگز رنگ نمی بازد و برای همیشه ماندگار است.

وی گفت: توکل و اراده بر قدرت الهی، حفظ توانمندی و آمادگی جسمی و روحی برای انجام مأموریت‌ها، داشتن اطلاعات بروز از مهمترین ویژگی‌هایی که یک امدادگر و نیروی هلال احمر باید آنها را دارا باشد.

فرماندار گناوه بیان کرد: نیروهای هلال احمر و امدادگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه و روحیه دینی و مذهبی و الهی و اعتقادات مذهبی به ائمه (ع) در آئین‌ها و برنامه‌های مذهبی و ملی مانند اربعین، ارتحال امام راحل یا رویدادهای انقلاب ایفا نقش می‌کنند که این دیدگاه بسیار ارزنده و باعث تقویت روحیه برای مراحل بعدی خدمت است و نشان دهنده نگاه دینی و الهی آنها است.

وی گفت: در حوادث و رویدادهایی مانند زلزله، سیل و بیماری‌ها، در کنار مدافعان سلامت غیره نیز این نیروها برای نجات جان و مال مردم و دوشادوش و در متن مردم حضور فعال دارند که این جایگاه بلند و رفیع امدادگران و نجات گران جمعیت است که با این نگاه دینی و الهی برای همیشه ماندگار هستند.

صفری بیان کرد: امدادگران و نجات گران هلال احمر خدمتگزار بی مزد و منت و ایثارگران بزرگی در جامعه هستند و همه مردم و مسئولان باید قدردان این زحمات و تلاش‌های نیروهای این جمعیت باشند.

وی تصریح کرد: امدادگران و تلاشگران هلال احمر در کنار کارها و خدمات ارائه شده، انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی و هدایت جوانان به سمت و سوی دین و اعتقادات مذهبی نیز باید انجام شود و این مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: خدمت به خلق کار بسیار ارزشمند و مهمی است که امدادگران و نجات گران انجام می‌دهند ولی در کنار خدمات سخت باید خدمات و فعالیت‌ها در جنگ نرم و جبهه فرهنگی نیز در دستور کار نیروهای هلال احمر باشد.

وی با تاکید بر ایجاد امید و نشاط در جامعه گفت: انقلاب اسلامی با عنایت الهی، مقاومت و ایستادگی، همت و اراده مردم و رهبری و هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری از بدو پیروزی تا کنون در برابر همه توطئه‌های دشمنان با صلابت ایستاده و استکبار را به زانو درآورده است و باید با ایجاد امید و نشاط در جامعه این راه را ادامه داد.

فرماندار گناوه از تلاش‌ها، مجاهدت‌ها، همت و خدمت گزاری بی منت و صادقانه نیروهای هلال احمر شهرستان تقدیر کرد.

در این نشست عبدالعلی صیادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گزارشی از عملکرد این جمعیت در شهرستان ارائه داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر