سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از راههای تکریم معلمان بویژه بازنشستگان توجه جدی به حقوق و استفاده از تجربیات آنها درامور آموزشی مدارس است.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد صافی روز دوشنبه درآیین نکوداشت تجلیل ازپیشکسوتان فرهنگی بازنشست شده درسال های و 93 و 94 در بوشهر افزود: نشر آثار معلمان علاوه بر این که یکی از روشهای تکریم ازآنها است، روشی مناسب برای پاسخ به نیازهای آموزشی ما در آموزش و پرورش به شمار می رود.\n\nوی اظهارکرد: ایجاد شرایط مناسب برای ادامه تحصیل معلمان به منظور ارتقای سطوح علمی آنها به بهبود شرایط و فضای آموزش وپرورش کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۶
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از راههای تکریم معلمان بویژه بازنشستگان توجه جدی به حقوق و استفاده از تجربیات آنها درامور آموزشی مدارس است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد صافی روز دوشنبه درآیین نکوداشت تجلیل ازپیشکسوتان فرهنگی بازنشست شده درسال های و 93 و 94 در بوشهر افزود: نشر آثار معلمان علاوه بر این که یکی از روشهای تکریم ازآنها است، روشی مناسب برای پاسخ به نیازهای آموزشی ما در آموزش و پرورش به شمار می رود.

\n\n

وی اظهارکرد: ایجاد شرایط مناسب برای ادامه تحصیل معلمان به منظور ارتقای سطوح علمی آنها به بهبود شرایط و فضای آموزش وپرورش کمک خواهد کرد.

\n\n

صافی اضافه کرد: فرهنگیان بویژه دربخش بازنشستگان باید به سلامت جسم و روان خود اهمیت داده و زمانی می توان شاهد یک جامعه موفق بود که معلم در آن جامعه سلامت اجتماعی و معنوی داشته باشد.

\n\n

وی با تاکید براین که همسران و فرزندان فرهنگیان بازنشسته می توانند در زمینه تکریم از آنها بیشترین نقش را داشته باشند ادامه داد: توسعه و زیربنای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی هر کشور آموزش و پرورش بوده و می طلبد مسوولان با دقت دراین زمینه برنامه ریزی کنند.

\n\n

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: درسالهای اخیر با کمبود نیروی انسانی مواجه بوده ایم که فرهنگیانی که در سالهای اخیر بازنشسته شده اند همکاری بسیار بالایی با این اداره کل داشته اند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، علیمراد کرمی اظهارکرد: عزت و عظمت هر جامعه ای در گرو سیستم تعلیم و تربیت آن جامعه است و توجه به قشر فرهنگی می تواند زمینه ساز توسعه شود.

\n\n

وی اضافه کرد: امید است از پیشکسوتان فرهنگی استفاده مطلوبی در راستای بدنه آموزشی کشور صورت بگیرد.

\n\n

دراین آیین به مناسبت بزرگداشت روزمعلم از بازنشستگان فرهنگی سال های 93 و 94 استان بوشهرتجلیل شدند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر