پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۶۸۷
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر از انتشار فراخوان چهارمین دوره جذب امریه سرباز جهادی در فرمانداری‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سهراب امیری نژاد اظهار کرد: با هدف جذب نیرو‌های جوان و متخصص و جهادی در راستای کمک به توسعه فعالیت‌های عمرانی و جهادی در روستا‌ها و ارتباط موثر نیرو‌های جهادی در سراسر استان با فرمانداری‌ها در جهت شناسایی ظرفیت‌های روستایی در کلیه حوزه‌ها فراخوان چهارمین دوره جذب سرباز یا امریه جهادی را منتشر شده است.

وی افزود: دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی، داشتن سوابق جهادی، کارآفرینی، تسهیلگری، فعالیت مردم نهاد و شرکت در مصاحبه از جمله شروط جذب امریه در این مرحله است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر تصریح کرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، خانواده ایثارگران، مشمولین متأهل، مشمولین متقاضی خدمت در مناطق محروم، دارابودن حداقل ۶ ماه سابقه بسیج، حافظان قرآن کریم و دارندگان دکتری تخصصی پی. اچ. دی از اولویت جذب برخوردارند.

امیری نژاد با بیان اینکه فرمانداری‌هایی که در سه دور اول، جذب سرباز داشته در این مرحله قادر به جذب امریه نیستند، عنوان کرد: متقاضیان باید تا روز ۱۱اردیبهشت به درگاه mashmoolin.iripo.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ اعزام مشمولین اول مرداد ۱۴۰۳ می‌باشد افزود: نداشتن غیبت و کسر خدمت، داشتن، اتمام تحصبلات دانشکاهی، بومی بودن محل تقاضا و نداشتن بستگان نسبی و سببی در محل تقاضای خدمت از شروط جذب امریه جهادی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر یادآور شد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از طریق ارسال پیام به شماره تلفن ۰۹۳۶۱۷۵۰۲۵۴ در پیام رسان ایتا ابهامات و سوالات خود را مطرح نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر