سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست معاونت درمان دانشگاه پزشکی بوشهر:
کد خبر: ۱۱۳۱۸۱
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: براساس آخرین ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان جم از زرد با خطر متوسط به آبی ۶۰ درصد شهرستان‌های این استان در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار گرفتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر حسن ملکی زاده افزود: براین اساس شهرستان‌های بوشهر، جم، دشتستان، دشتی، عسلویه و کنگان در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند.

وی بیان کرد: براساس آخرین ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تغییر رنگ شهرستان جم از زرد به آبی کرونایی شمار شهرستان‌های زرد استان بوشهر به ۴۰ درصد کاهش یافت.

ملکی زاده ادامه داد: براین اساس شهرستان‌های تنگستان، دیر، دیلم و گناوه در وضعیت زرد با خطر متوسط کرونایی قرار دارند.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر از ۵۰۰ تخت پیش بینی شده برای بستری بیماران مبتلا به کرونا بیش از ۹۰ درصد آنها خالی است و این بیانگر روند کاهشی بیماری در استان بوشهر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در زمان حاضر ۲۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد تنها ۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که یک نفر  از آنها در وضعیت حاد بیماری قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰۴هزار و ۴۵۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا و ۲ هزار و ۱۶۳ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر