جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۲۸۵
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: امیدواریم با تلاش و پیگیری مسئولان، امکانات و تجهیزات هلال احمر در تنگستان تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح یکشنبه در تجلیل از مدیریت، کارکنان و اعضای داوطلب هلال احمر تنگستان به مناسبت هفته صلیب سرخ و هلال احمر، اظهار داشت: کسانی که بدون کمترین امکانات و دستمزدی کارهای بزرگی انجام می‌دهند، سرمایه‌های نظام بوده و پاداش‌شان در محضر خداوند متعال محفوظ است.

احمد لطفی با بیان اینکه امیدواریم خداوند کمک کند تا بتوانیم بیشتر و بهتر در خدمت مردم باشیم، بیان داشت: جمعیت هلال احمر، یک جمعیت مخلص و همراه مردم است و از ابتدا تا کنون، با حفظ رسالت عقیدتی خود، مجاهدانه عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه همیشه کارهای سخت توسط هلال احمر انجام می‌شود، اضافه کرد: مردم از عملکرد شما راضی هستند و این مهم به خاطر اخلاص همکاران مجموعه‌تان، که خودشان را برای نجات دیگری به خطر می‌اندازند، محقق شده است.

لطفی تصریح کرد: شما زمینه رفاه، آسایش و آرامش مردم را تأمین می‌کنید و جایگاه شما و خادمین به مردم، یک عبادتگاه مذهبی است.

مقام عالی دولت خاطرنشان کرد: در مقایسه با کشورهای مدعی که تجهیزات و سخت‌افزار و امکانات بیشتری دارند، جمعیت هلال احمر ایران از نظر تعداد نیروهای داوطلب و غیر داوطلب، قابل قیاس با این کشورها نیست.

وی تاکید داشت: لازم است مجموعه هلال احمر در حوزه پیشگیری و آموزش برای مردم، سرمایه‌گزاری بیشتری کند.

احمد لطفی خواستار شد: هلال احمر زمینه‌ای فراهم کند تا مردم برای همکاری بیشتر با این مجموعه، داوطلب شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر