جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: احمد لطفی ظهر امروز در دیدار با مسئولان دشتستان اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است و از همه امکانات و ظرفیت موجود برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بهره می‌بریم.\n\nوی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات کمیته امداد از اولویت‌های مهم در این نهاد است و در یکسال اخیر در این مسیر اقدامات مهمی در شهرستان‌های 10گانه انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۳۴۷
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: احمد لطفی ظهر امروز در دیدار با مسئولان دشتستان اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است و از همه امکانات و ظرفیت موجود برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر بهره می‌بریم.

\n\n

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات کمیته امداد از اولویت‌های مهم در این نهاد است و در یکسال اخیر در این مسیر اقدامات مهمی در شهرستان‌های 10گانه انجام داده‌ایم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تاکید زیادی بر روی اشتغال پایدار برای مددجویان داریم و به فضل خدا با تلاش دسته‌جمعی شاهد اشتغال پایدار و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش خواهیم بود.

\n\n

لطفی تصریح کرد: جمع‌آوری زکات در شهرستان‌های مختلف از اقدامات مهم کمیته امداد است و مردم نیز همکاری بسیار خوب و قابل قبولی در پرداخت زکات از خود نشان داده‌اند.

\n\n

وی از جمع‌آوری 70 درصد زکات استان در دشتستان خبر داد و خواستار تقویت این موضوع ارزشمند و برگزاری جلسات متعدد در مرکز شهرستان و بخش‌های 6گانه شد.

\n\n

به نوشته فارس ، سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان دشتستان را در تقویت این مهم مورد اشاره قرار داد و پیشنهاد کرد که اعتبارات معادل‌سازی زکات در برنامه‌های اجرایی اعتباری شهرستان لحاظ شود.

\n\n

در این نشست، موارد کلان در حوزه‌های توانمندسازی مددجویان و مشارکت‌های مردمی به ویژه مقوله زکات و رتبه خوب این شهرستان در جذب این فریضه دینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر