جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بوشهر در شش ماهه نخست امسال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدحسن باستی صبح دوشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه بیمارستان ۳۶۰ تخت‌خوابی فاطمه زهرای بوشهر تعطیل شده و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهدای خلیج فارس جایگزین آن شده، این ظرفیت پاسخگوی نیاز بیماران استان نیست و بیمارستان جدیدی برای تکمیل بیمارستان فعلی احداث خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۶
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بوشهر در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدحسن باستی صبح دوشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه بیمارستان ۳۶۰ تخت‌خوابی فاطمه زهرای بوشهر تعطیل شده و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهدای خلیج فارس جایگزین آن شده، این ظرفیت پاسخگوی نیاز بیماران استان نیست و بیمارستان جدیدی برای تکمیل بیمارستان فعلی احداث خواهد شد.

\n\n

وی تصریح کرد: در حال حاضر استان بوشهر از کمبود تخت‌های بیمارستانی رنج می‌برد و این موضوع بر ضروری بودن احداث یک بیمارستان جدید در استان می افزاید.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اظهار داشت: بنا بر این ضرورت، تامین فضای مورد نیاز احداث بیمارستان جدید در دستور کار استان قرار گرفته و بهترین مکان برای این امر، زمین ۱.۷ هکتاری واقع در ضلع شرقی بیمارستان شهدای خلیج فارس تشخیص داده شد.

\n\n

مرکز پزشکی هسته‌ای بوشهر احداث می‌شود

\n\n

باستی افزود: با توجه به شرایط فعلی استان، به دنبال احداث مجموعه بیمارستانی، بهداشتی، درمانی و آموزشی در بوشهر هستیم که در حال حاضر بخش اعظم این مجموعه، را بیمارستان شهدای خلیج فارس تشکیل داده است.

\n\n

وی ادامه داد: در این مجموعه، مرکز پزشکی هسته‌ای نیز در آینده احداث خواهد شد و با الحاق ظرفیت‌های جدید به فضای فعلی بیمارستان، تلاش می‌شود این فضا به میزان استاندارد مورد نیاز بیماران استان نزدیک شود.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به جدی‌بودن عزم مسئولان ارشد بوشهر در زمینه درمان و سلامت مردم، این مهم را اولویت اصلی استان خواند.

\n\n

اعتبار لازم برای ساخت و تکمیل بیمارستان تامین شده است

\n\n

به نوشته ی مهر، باستی بیان داشت: برای اختصاص زمینی که در ضلع شرقی بیمارستان شهدای خلیج فارس به منظور احداث بیمارستان جدید ۱۶۰ تخت‌خوابی در نظر گرفته شده، رایزنی‌های لازم صورت گرفته است و به زودی شاهد کلنگ زنی این بیمارستان خواهیم بود.

\n\n

وی اضافه کرد: خیابان بین دو بیمارستان فعلی و جدید و همچنین دیوار شرقی بیمارستان فعلی نیز برداشته خواهد شد تا علاوه بر ظرفیت موجود بیمارستان، افزایش ظرفیت این مجموعه در آینده هم امکان پذیر باشد.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اظهار داشت: اعتبار لازم برای ساخت و تکمیل این بیمارستان از سوی دولت تامین شده و بنا به ضرورت و نیاز استان،عملیات اجرایی آن به سرعت آغاز خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر