سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان، مدیر آب و فاضلاب شهرستان عسلویه معارفه شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، شامگاه یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه، مسعود حسین‌آبادی به عنوان نخستین مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان عسلویه معرفی شد.\n\nمدیرعامل آبفار استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه تلاش برای بهبود وضعیت آبرسانی به مناطق روستایی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره است، افزود: شهرستان عسلویه یک شهرستان مهم و تاثیرگذار است و باید در حوزه آب و آبرسانی به مردم این منطقه اهتمام جدی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۴۴۷
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان، مدیر آب و فاضلاب شهرستان عسلویه معارفه شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شامگاه یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه، مسعود حسین‌آبادی به عنوان نخستین مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان عسلویه معرفی شد.

\n\n

مدیرعامل آبفار استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه تلاش برای بهبود وضعیت آبرسانی به مناطق روستایی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره است، افزود: شهرستان عسلویه یک شهرستان مهم و تاثیرگذار است و باید در حوزه آب و آبرسانی به مردم این منطقه اهتمام جدی داشته باشیم.

\n\n

روح‌الله طاهریان‌پور یادآور شد: با پیگیری‌های فرماندار عسلویه و مدیران آبفار استان، شاهد افتتاح اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان عسلویه هستیم که گامی در رفع مشکلات مردمی است.

\n\n

فرماندار عسلویه نیز بیان کرد: در سلسله مراحل پیگیری مطالبات به حق مردم شریف شهرستان عسلویه چند نمایندگی از ادارات شهرستان از جمله نمایندگی ثبت احوال به مدیریت ارتقا پیدا کرد و همچنین در آینده نزدیک شبکه بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آبخیزداری و بنیاد مسکن و ... در شهرستان عسلویه راه‌اندازی می‌شوند تا مشکلات مردم کمتر شود و دسترسی آنان به مسئولین سهل‌الوصول شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، حسن اسماعیلی ادامه داد: مستقل شدن اداره آبفار شهرستان یکی دیگر از اقدامات مورد پیگیری مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه بود که اکنون با معارفه مدیر آن همراه شده است.

\n\n

در این آیین، مسعود حسین‌آبادی به‌عنوان نخستین مدیر آب و فاضلاب شهرستان عسلویه معارفه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر