پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۶۸۹
جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

فکرشهر ـ نرگس محمدزاده فرد: بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در روز پنج شنبه، ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور فوت نکرد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۱۸ نفر ماند. این نخستین بار در دو سال و صد روز گذشته و از زمان اعلام رسمی ورود کرونا به ایران بود که فوتی های کرونا صفر شد، هر چند پس از آن باز هم فوتی های تک رقمی گزارش شده است. همچنین این وضعیت برای روزهای متوالی در استان بوشهر ادامه یافته و تعداد فوتی ها صفر و بستری ها نیز به تازگی تک رقمی شده است.

به گزارش «فکرشهر» و به نقل از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر روز جمعه به ۷ نفر کاهش یافته و چند روزی است که تعداد بستری ها تک رقمی شده است و ۲ هزارو ۱۶۵ نفر از هم استانی‌ها نیز جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین، بر اساس اعلام وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از روز شنبه ـ ۱۴ خردادماه ۱۴۰۱ ـ سراسر شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته اند و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

همچنین در حال حاضر در کل کشور،، صفر شهرستان در وضعیت قرمز، صفر شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر