جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: طی حکمی از سوی وزیر کشور، محمدحسن باستی به عنوان معاون امور عمرانی استاندار بوشهر منصوب شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری استاندار بوشهر یکم دی‌ماه سال ۹۳، در حکمی محمد حسن باستی را با حفظ سمت مدیرکل دفتر فنی استانداری، به سمت سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر منصوب کرده بود.\n\nامروز و طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمدحسن باستی به عنوان معاون امور عمرانی استانداری بوشهر منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۶
سه‌شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: طی حکمی از سوی وزیر کشور، محمدحسن باستی به عنوان معاون امور عمرانی استاندار بوشهر منصوب شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری استاندار بوشهر یکم دی‌ماه سال ۹۳، در حکمی محمد حسن باستی را با حفظ سمت مدیرکل دفتر فنی استانداری، به سمت سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر منصوب کرده بود.

\n\n

امروز و طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمدحسن باستی به عنوان معاون امور عمرانی استانداری بوشهر منصوب شد.

\n\n

هوشنگ خندان دل معاون معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور نیز صبح سه‌شنبه در جلسه‌ای، حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور را که در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه جاری امضا شده است را به محمدحسن باستی ابلاغ و وی را رسما به عنوان معاون امور عمرانی استانداری بوشهر معارفه کرد.

\n\n

در حکم وزیر کشور خطاب به محمد حسن باستی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم بوشهر و تایید معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر منصوب می‌نمایم.

\n\n

عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه حکم آورده است: ایجاد هماهنگی در زمینه‌های فنی و عمران، نظارت بر تهیه و تصویب طرح‌های توسعه و عمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی‌های عمرانی و تعیین اولویت‌ها، نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران محترم دستگاه ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد پروژه های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهری و معماری اسلامی، ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید با بهره گیری از استعداد ها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید. 

\n\n

به نوشته ی مهر، وزیر کشور افزود: توفیق روز افزون را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

\n\n

باستی از نیروهای وزارت کشور است که مدیرکلی دفتر فنی، دفتر امور شهری، حراست و مدیریت بحران استانداری بوشهر را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر