دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۱۱۷
پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

فکرشهر ـ کورش امینی: هیات بدمینتون جزیره خارگ با همکاری اداره ورزش و جوانان، امور ورزش پایانه نفتی خارگ به مناسبت مبعث حضرت معصومه (س)  یك دوره مسابقات آزاد بدمینتون دو نفره ویژه بانوان را برگزار كرد.

«علی زمانی» در گفت و گو با خبرنگار «فکرشهر» در جزیره خارگ اظهار داشت: این دوره از مسابقات عصر امروز به صورت حذفی ویژه بانوان و به صورت دو نفره با حضور علاقه مندان به ورزش مفرح بدمینتون در سالن «شهید شکرالله آباش» برگزار شد كه در پایان تیم «مهشید بارگاهی» و «فاطمه داربویی» مقاوم اول و تیم «اسماء غریبی» و «فرخنده اویسی»، عنوان دوم را به دست آورد.

رییس هیات بدمینتون جزیره خارگ با تشكر از همكاری صورت گرفته از طرف اداره ورزش و جوانان و امور ورزش پایانه نفتی خارگ برای برگزاری این مسابقات افزود: در تقویم سال ١٤٠١ این هیات برنامه های متعددی جهت برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی در نظر گرفته شده كه امیداوریم شاهد استقبال علاقه مندان به این رشته پرطرفدار و مفرح باشیم.

رییس هیات بدمینتون خارگ ابراز داشت: با مساعدت صورت گرفته از طرف امور ورزش پایانه نفتی خارگ، هر هفته دو جلسه تمرینی برای علاقه مندان به این رشته در نظر گرفته شده است كه امیدواریم در جذب علاقه مندان به این رشته پرهیجان موثر واقع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر