جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر
کد خبر: ۱۱۵۲۴۸
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

فکرشهر:  مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از ارایه تسهیلات به دفاتر پیشخوان شهری و ICT روستایی، به‌منظور حمایت از کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و توسعه اشتغال در استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، علی سملیان روز شنبه اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از دفاتر پیشخوان شهری و روستایی و توسعه اشتغال، تسهیلاتی از ۳ محل، بند (الف) تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، اشتغال پایدار روستایی و عشایری و طرح‌های مشترک با صندوق امید اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: تسهیلات بند (الف)، که به دفاتر پیشخوان شهری ارائه می‌شود تا سقف یک میلیارد ریال و نرخ بهره ۱۱ درصد با دوره تنفس یکساله است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت اضافه کرد: تسهیلات از محل طرح‌های مشترک با صندوق امید که به دفاتر خدمات ict روستایی ارائه می‌شود، تا سقف ۱۲۰۰ میلیون ریال برای دفاتر ایجادی و ۶۰۰ میلیون ریال برای دفاتر توسعه‌ای و نرخ بهره ۵ درصد با دوره تنفس یکساله است.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات بند (الف) و صندوق امیدمی توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت توان آفرین به آدرس https://tavanafarin.ito.gov.ir مراجعه کنند.

سملیان اظهار کرد: این اداره کل به عنوان بررسی کننده طرح‌های حوزه فاوا در اشتغال پایدار روستایی و عشایری، از این محل نیز، به دفاتر خدمات ict روستایی تسهیلاتی تا سقف ۱۵۰۰ میلیون ریال و نرخ بهره ۴ درصد برای مناطق مرزی و ۶ درصد برای مناطق غیرمرزی اختصاص داده است. متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه کارا مراجعه کنند.

وی گفت: با اجرای برنامه توسعه اشتغال و افزایش قالب‌های ارایه تسهیلات به کسب و کارهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شاهد توسعه بیشتر حوزه فاوا در کشور خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر