شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سخنگوی شورای اسلامی گناوه گفت: شهردار جدید این شهر تا پایان هفته جاری مشخص و معرفی خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، زهرا عرب زاده روز یکشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اعضای شورا در حال بررسی گزینه ها هستند و دراین زمینه به توافق نهایی نزدیک شده ایم.\n\nوی اضافه کرد: این شورا به رای کمیته انطباق در فرمانداری درزمینه ایرادات وارده به انتخاب شهردار تمکین کرده و اعتراضی بر آن وارد نکرد.\n\nسخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه بیان کرد: تاریخ برگزاری جلسه انتخاب شهردار هنوز مشخص نشده اما تا پایان همین هفته انتخاب شهردار نهایی می شود.
کد خبر: ۱۱۵۹۵
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: سخنگوی شورای اسلامی گناوه گفت: شهردار جدید این شهر تا پایان هفته جاری مشخص و معرفی خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، زهرا عرب زاده روز یکشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: اعضای شورا در حال بررسی گزینه ها هستند و دراین زمینه به توافق نهایی نزدیک شده ایم.

\n\n

وی اضافه کرد: این شورا به رای کمیته انطباق در فرمانداری درزمینه ایرادات وارده به انتخاب شهردار تمکین کرده و اعتراضی بر آن وارد نکرد.

\n\n

سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه بیان کرد: تاریخ برگزاری جلسه انتخاب شهردار هنوز مشخص نشده اما تا پایان همین هفته انتخاب شهردار نهایی می شود.

\n\n

شورای اسلامی شهر گناوه از بهمن گذشته درپی استیضاح شهردار سابق، درتب و تاب تعیین شهردار جدید بسر می برد تا این که پس از کش و قوس های فراوان ازبین گزینه های مطرح، ابراهیم احمدی از افراد بومی منطقه را برای شهردار گناوه برگزید.

\n\n

دراین جلسه از 9 عضو شورای اسلامی شهر گناوه ، پنج نفر به ابراهیم احمدی رای دادند. 

\n\n

پس از پایان این جلسه چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر گناوه که به گزینه دیگر رای داده بودند، حاضر به امضای صورت جلسه نشدند و شکوائیه ای در هفت بند به فرمانداری ارایه دادند.

\n\n

کارگروه کمیته انطباق در فرمانداری نیز با دریافت این شکوائیه تشکیل جلسه و مصوبه شورای اسلامی این شهر را در زمینه انتخاب شهردار مغایر با موازین قانونی تشخیص داد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر