جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۰۵۱
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

فکرشهر- محمدمحمدزاده فرد: رییس اتاق اصناف شهرستان دشتستان اظهار داشت: هیچکس نمی‌تواند منکر نقش بی بدیل اصناف در کشور باشد و این روند از پیش از انقلاب که مبارزه می‌کردند و خصوصا با پشتوانه مالی و در زمان جنگ، در دوران سازندگی بعد از جنگ و از ابتدای تحریم ها تاکنون قشری که فشار را تحمل کرده و به کمک مردم می‌آیند اصناف هستند خصوصا اصناف منصف دشتستان.

به گزارش «فکرشهر»، «حسین کمالی» در گردهمایی بزرگ خانواده اصناف دشتستان گفت: در زمان کرونا نیز اصناف نقش اساسی داشتند و علی رغم تعطیلی های گسترده در کنار پزشکان با تحمل تلفات جانی و خسارات مالی دست در دست یکدیگر در کنار دولت و نظام و مردم ایستادند و همین روند را هم ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: در جمع ما، کسبه، مسوولین اصناف و اتحادیه ها حضور دارند و در این بین اولین روسای مجمع صنفی دشتستان نیز حضور دارند که ما از این عزیزان خیلی درس ها آموخته ایم.

کمالی افزود: افراد اندکی هستند که درباره هزینه های اتاق اصناف بی انصافی می‌کنند و اینجا اعلام می کنم این مراسم بدون یک ریال هزینه از حساب اتاق اصناف و با هزینه شخصی و با گرفتن اسپانسر تامین شده است.

رییس اتاق اصناف دشتستان بابیان اینکه اتاق اصناف را در بدترین شرایط و در زمان کرونا و نارضایتی اصناف تحویل گرفتیم تصریح کرد: در تعطیلی ها، کسبه و نیروی انتظامی با حوصله و حفظ حرمت یکدیگر به انجام کارها و وظایف خود پرداختند تا به اینجا رسیدیم که تقریبا کرونا را شکست داده ایم.

کمالی با تاکید براینکه اتاق اصناف را با چهارصد میلیون تومان بدهی تحویل گرفتیم گفت: بعد از روی کار آمدن مشخص شد این بدهی دو برابر است ولی به یمن همکاری های روسای اتحادیه ها، اتاق اصناف و خزانه دار اتاق، مسائل مالی را سامان دادیم.

وی بیان داشت: امیدوارم صدای ما به افرادی که بی انصافی می‌کنند و قلم و زبان خود را به ناحق می‌چرخانند برسد.

به گزارش فکرشهر، گردهمایی بزرگ خانواده اصناف دشتستان به مناسبت 1تیرماه روز اصناف در مجتمع شهید شاهینی برازجان برگزار شد و همچنین در این مراسم از کتاب «کاسب حبیب خداست» نوشته حجت الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان رونمایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر