يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اخطار فرماندار دشتستان به شورای شهر برازجان:
فکرشهر: فرماندار دشتستان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر برازجان گفت: فرمانداری دشتستان هرگز به صورت مصداقی گزینه ای را برای انتخاب شهردار معرفی نکرده است...
کد خبر: ۱۱۶۲۸
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۶

فکرشهر: فرماندار دشتستان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر برازجان گفت: فرمانداری دشتستان هرگز به صورت مصداقی گزینه ای را برای انتخاب شهردار معرفی نکرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این دیدار که ظهر امروز در دفتر فرماندار انجام شد، مهم ترین مسائل و موضوعات مرتبط با وظایف شورای اسلامی شهر از جمله انتخاب شهردار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

\n\n

دکتر ارسلان زارع در این نشست با اشاره به تامین و تخصیص اعتبارات قابل توجه دولت در سال گذشته به شهرداری برازجان به تخصیص بهینه منابع اعتباری در سال جاری تاکید نمود .

\n\n

فرماندار دشتستان در بخشی دیگر از سخنان خود به لزوم توجه به مهم ترین شاخص ها در انتخاب شهردار پرداخت و گفت: فرمانداری دشتستان و استانداری بوشهر هرگز به صورت مصداقی گزینه یا گزینه هایی را به شما معرفی نکرده و نخواهند کرد .

\n\n

وی افزود: تاکید ما به انتخاب فردی باصلاحیت و خصوصیات لازم و در شان مردم برازجان است که اهم آن خصوصیات، داشتن تخصص، مدیریت، تعهد، تجربه، سلامت و پاکدستی و مقبولیت اجتماعی  است.

\n\n

به نوشته ی سایت فرمانداری، در پایان این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر برازجان ضمن تشکر از استاندار و فرماندار به جهت تخصیص اعتبارات سال گذشته، تامین اعتبار لازم برای طرح های در دست اجرای شهرداری برازجان را خواستار شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر