يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب و رییس قوه قضاییه به طور قاطع با مفاسد اقتصادی و متجاوزان به حقوق بیت المال مبارزه می کنیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی جمادی روز سه شنبه در نشست روسا و دادستان های شهرستانهای بوشهر افزود: برای حفظ و دفاع از حقوق مردم و بیت المال با قاطعیت با ویژه خواری و رانت خواری برخورد می شود.\n\nوی اضافه کرد: با مرتکبین جرایم خشن و خشونت آمیز بدون اغماض برخورد می شود و برای ایجاد محیطی امن و آرام برای مردم نهایت تلاشمان را به کار می گیریم.
کد خبر: ۱۱۶۵۱
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب و رییس قوه قضاییه به طور قاطع با مفاسد اقتصادی و متجاوزان به حقوق بیت المال مبارزه می کنیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی جمادی روز سه شنبه در نشست روسا و دادستان های شهرستانهای بوشهر افزود: برای حفظ و دفاع از حقوق مردم و بیت المال با قاطعیت با ویژه خواری و رانت خواری برخورد می شود.

\n\n

وی اضافه کرد: با مرتکبین جرایم خشن و خشونت آمیز بدون اغماض برخورد می شود و برای ایجاد محیطی امن و آرام برای مردم نهایت تلاشمان را به کار می گیریم.

\n\n

جمادی با بیان تصمیم دادگستری استان بوشهر برای برخورد قاطع با هرگونه بی نظمی، ناامنی وهرآنچه باعث اخلال در نظام و امنیت عمومی شود ادامه داد: مردم بحق از ما توقعاتی دارند که در این مسیر و با هدف افزایش رضایتمندی آنان باید تلاش کرد زیرا با احقاق حق و اجرای عدالت می توانیم جلب اعتماد عمومی را همراه داشته باشیم.

\n\n

\n\n

رییس کل دادگستری استان بوشهر افزود: باید جامعه و عموم مردم احساس کنند دستگاه قضایی به عدالت حکم می کند و احکام صادره نیز از پایه های محکم، قوی، بی طرفانه و صادقانه صادر شده است.

\n\n

جمادی با اشاره این که با مرتکبین قاچاق کالا و ارز برخورد می شود بیان کرد: سرعت بخشی در رسیدگی به این نوع پرونده ها در دستگاه قضا باعث مبارزه با این پدیده اجتماعی می شود.

\n\n

وی یادآورشد: قاچاق کالا و ارز تاثیر مخربی بر اقتصاد، فرهنگ، امنیت اجتماعی و سیاسی، تولید و اشتغال دارد و برای این که تحولی در مبارزه با این پدیده اجتماعی صورت گیرد باید برنامه جامعی تدوین شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، جمادی در باره تقویت فرهنگ سازش در استان بوشهر گفت: آشتی دادن بین اصحاب دعوا نیاز به فن و اصول خاص دارد تا نتیجه مد نظر حاصل شود زیرا در قرآن تاکید زیادی بر صلح و سازش شده است.

\n\n

وی یادآورشد: یکی از آثار صلح و سازش در جامعه برطرف شدن کدورت ها، کاهش هزینه دادرسی و قضایی است که باید با تلاش بیشتر، فرهنگ صلح و سازش را در جامعه نهادینه کنیم.

\n\n

وی دربحث ساماندهی اجرای احکام گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از قوه قضاییه دراین زمینه تلاش می کنیم با کاهش پرونده در واحدهای اجرای احکام علاوه بر سرعت بخشی دراحقاق حق مردم از رسوب پرونده در شعبه های اجرای احکام جلوگیری که این امر رضایت مردم از دستگاه قضا را به دنبال دارد.

\n\n

رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: سرمایه اصلی دستگاه قضایی، قضات پرتلاش و کارمندان این دستگاه هستند که به عنوان سرمایه اجتماعی تلقی می شوند.

\n\n

وی یادآور شد: قضات باید با استقلال و عزت مندی همراه با آرامش روحی و روانی در تحقق عدالت تلاش کنند و وظیفه دستگاه قضا ایجاد شرایط مناسب تحقق عدالت برای قضات است.

\n\n

جمادی اضافه کرد: وجه تمایز کار قضات با دیگر مشاغل دانش محوری در جریان آرای قضایی به همراه اجرای عدالت و اراده در تصمیم گیری است. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر