پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۵۷۱
پنجشنبه ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: هشمتین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در محور مناظره با حضور ۱۰۴ دانش‌آموز منتخب مناطق برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، رئیس اداره متوسطه اول آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این رویداد علمی- مهارتی با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر دوره تحصیلی متوسطه اول و در ۹ محور و ۳ قطب از برگزار شده است و نفرات برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

عبدالعلی محمودی افزود: قطب بوشهر میزبان محور‌های ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، مسابقات آزمایشگاهی و ریاضی، قطب دشتستان میزبان محور‌های بازارچه‌های کسب و کار، دست سازه، پژوهش و برنامه نویسی و قطب دشتی میزبان محور مناظره علمی هستند.

وی گفت: رقابت در محور‌های بازارچه‌های کسب و کار، دست سازه، پژوهش و برنامه نویسی در دشتستان و مناظره علمی در دشتی برگزار شده است و با برگزاری ۴ محور باقیمانده به میزبانی شهرستان بوشهر، این جشنواره به پایان می‌رسد.

محمودی با بیان اینکه محور مناظره علمی برای اولین بار به جشنواره خوارزمی اضافه شده است، افزود: محور مناظره به دنبال ایجاد فرصت برای دانش‌آموزان برای تقویت مهارت‌های تفکر منطقی و انتقادی است.

وی گفت: در این محور دانش‌آموزان در قالب گروه‌های چهارنفره (۲ نفر موافق و ۲ نفر مخالف)، در خصوص یک موضوع به مناظره می‌پردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر