جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۷۶۳
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان دشتی، از شناسايي و دستگيري 2 نفر اوباش، با تلاش ماموران کلانتری فدک این شهرستان خبر داد.  

به گزارش فکرشهر از پليس، سرهنگ «سیدعلی مهدیان»، در تشریح اين خبر گفت: به دنبال دريافت گزارشي مبني بر اين که 2 نفر از افراد شرور در يکي از خيابان هاي شهر خورموج با سلاح سرد اقدام به قدرت نمايي و بر هم زدن نظم عمومی و ايجاد مزاحمت براي شهروندان کرده اند، بلافاصله طي هماهنگي با دستگاه قضائي اين افراد مجرم تحت تعقيب ماموران کلانتري فدک خورموج قرار گرفتند.

وی افزود: با بکارگیری شگردهای پلیسی، محل اختفاي اين اوباش شناسایی و 2 نفر در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه توسط ماموران اين يگان دستگير و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی که هر دو متهم با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

سرهنگ مهدیان در پايان ضمن تشکر از حمايت هاي قاطعانه دستگاه قضائي در برخورد با هر گونه اوباش گري و با بيان اين که استقرار نظم و امنيت در جامعه از وظايف ذاتي پليس است، خاطر نشان کرد: پليس به مخلان نظم، امنيت و آرامش عمومي اجازه جولان و عرض اندام نداده و در تامين نظم و امنيت شهروندان با حمايت مشت آهنين قانون از هيچ كوششي فروگذار نخواهد كرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر