شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۹۱۴
دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: به مناسبت عید سعید غدیر عملیات اجرایی ۲ پروژه عمرانی و تولیدی در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، شهردار خورموج روز دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها  گفت: این پروژه ها شامل کارگاه تولید قطعات بتنی شهرداری خورموج در زمینی  به مساحت دو هزار متر مربع و بهسازی خیابان شهید رجایی است.

محمد جواد کاشفی افزود:  ایجاد درآمدهای پایدار و تامین قطعات بتنی برای اجرای پروژه های عمرانی شهرداری خورموج و سایر دستگاههای اجرایی در سطح شهرستان دشتی از اهداف اجرای پروژه کارگاه تولید قطعات بتنی است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این کارگاه ضمن اشتغال زایی مستقیم برای  ۱۰ نفر باعث کاهش هزینه اجرای پروژه عمرانی شهرداری خورموج و سایر دستگاههای اجرایی درسطح شهرستان خواهد شد.

شهردارخورموج اضافه کرد:  پروژه  بهسازی خیابان شهید رجایی  حد فاصل میدان شهید مهدوی تا چهار راه فایز دشتی که از خیابانهای اصلی و مرکزی و بازار شهر خورموج نیز  آغاز شد.

کاشفی بیان کرد: اجرای این پروژه نقش به سزایی در بهبود ترافیک شهری و زیبا سازی مبلمان شهری و بهبود تردد در مهمترین خیابان اصلی شهر خورموج دارد.

شهردار خورموج  به رعایت حقوق اصناف واقع در  این خیابان اشاره کرد و افزود:  این پروژه با حداکثر سرعت و بکارگیری تمام توان شهرداری اجرا  خواهد شد تا باعث اختلال در کسب و کار بازاریان نشود.

شهردار خورموج افزود: هزینه اجرای این پروژه ها از محل درآمد داخلی  شهرداری خورموج و اعتبارات ارزش افزوده تامین خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر