سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۱۰۸
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب‌سلیمانی گفت: طرح «شهر من شهر نماز» از پارسال در چند استان کشور اجرا شد که استان بوشهر توانست مقام اول را به‌دست آورد و امسال نیز در 8 استان دیگر اجرا می‌شود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، در آیین پایانی طرح «شهر من شهر نماز» استان بوشهر جایگاه نخست را به‌دست آورد و امروز در آیینی در مصلای جمعه بوشهر با نام «نماز شکوفه‌ها» از برترین‌های این طرح در استان بوشهر و خادمان نماز تجلیل شد. در استان بوشهر نیز شهرستان جم جایگاه نخست را در میان ۱۰ شهرستان به‌دست آورد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی در این آیین به خبرنگار صداوسیما گفت: طرح «شهر من شهر نماز» پارسال در استان بوشهر کلید خورد و با همت خانواده‌ها و مربیان رشد خوبی داشت که در مقایسه این طرح میان استان‌ها، استان بوشهر استان برتر کشور شد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب‌سلیمانی افزود: اگر نونهالان و کودکان ما که در حال شکل‌گیری شخصیتی هستند با نماز و آثار آن آشنا شوند و برای آنان مفهوم واقعی پیدا کند، در بزنگاه‌های زندگی می‌توانند از نماز به‌عنوان بهترین یاور در مسیر بندگی بهره ببرند.

او اضافه کرد: طرح «شهر من شهر نماز» همچنان ادامه دارد و امسال نیز ۸ استان دیگر برای اجرای آن در نظر گرفته شده که امیدواریم به بهترین شکل آن را اجرا کنند.

مسئول اجرای طرح «شهر من شهر نماز» در استان بوشهر هم در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما با اشاره به این‌که استان بوشهر در کشور اول و شهرستان جم در استان بوشهر اول شد، گفت: تنها استانی که در همه شهرستان‌های آن طرح «شهر من شهر نماز» اجرا شد و موفق بود، استان بوشهر بود.

زهرا کشاورزنیا افزود: جامعه هدف این طرح، کودکان در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی بود و که با همکاری آموزش‌وپرورش ۲۴ دوره آموزشی برای بیش از هزار مربی برگزار شد و هر کدام از این مربیان ۲۰ تا ۳۰ نفر را پرورش دادند که آمار خوبی برای آغاز است.

در این آیین از ۸۰ نفر از کسانی که در اجرای این طرح مشارکت فعال داشتند، تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر