دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۳۶۵
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در سال جاری مشکل بیکاری در استان بوشهر با اجرای ۳۰ هزار فرصت شغلی در بخش‌های مختلف برطرف می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده شنبه‌شب در نشست کارگروه اقتصادی و اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: توسعه اشتغال در استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم و از طرح‌های این حوزه حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به افزایش منابع اعتباری طرح‌های مختلف اقتصادی و اشتغال‌زایی در نقاط مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: منابع اعتباری این حوزه در بخش‌های مختلف قانون بودجه، بنیاد برکت، علوی، کمیته امداد، بهزیستی تأمین می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: مجموع اعتبارات منابع عمرانی و اقتصادی استان بوشهر بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است که با این اعتبارات لازم است پروژه‌های مهم اقتصادی و تولیدی برای اشتغال پایدار و ماندگار تدوین شود.

وی با اشاره به اختصاص هزار و ۳۷۷ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی حوزه‌های زیر مجموعه وزارت نفت به استان بوشهر، اعتبارات حوزه عمرانی استان بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای و سازمان برنامه و بودجه را هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دانست.

محمدی زاده با اشاره به آغاز اجرای ۱۰ هزار واحد مسکونی با اعتبار بیش از ۵ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن، از اختصاص ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های راهداری با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد.

وی توسعه طرح‌های پرورش ماهی در قفس و تولید انرژی خورشیدی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: در سال جاری مشکل بیکاری در استان بوشهر با اجرای ۳۰ هزار فرصت شغلی در بخش‌های مختلف برطرف می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر