جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۴۲۲
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: توجه به بخش دانش بنیان و توسعه آن در شهرستان گناوه یکی از محورهای اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های شهرستان است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لیراوی صبح یکشنبه در نشست با معاون پارک علم فنآوری استان بوشهر اظهار داشت: در سند چشم انداز توسعه کشور و استان بر حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان و برنامه ریزی در این زمینه تاکید شده و این امر از موارد مهم مورد نظر مسئولان است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه افزود: توجه به بخش دانش بنیان و توسعه آن در شهرستان گناوه نیز یکی از محورهای اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی ها ی شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: نیروی انسانی محرکه اصلی هر مجموعه و سیستم بخصوص در زمینه فعالیت‌های دانش بنیان است و شهرستان گناوه از لحاظ پتانسیل نیروی انسانی دارای ظرفیت بسیار خوبی نه تنها در بخش دانش بنیان بلکه در حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ و هنر، آموزش و غیره است.

وی اضافه کرد: وظیفه ما مسئولان نیز فراهم کردن بستر و زیرساخت لازم برای استفاده از این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوب است و باید زیرساخت‌ها در این زمینه گسترش یابد.

لیراوی یادآور شد:: به اعتقاد ما مرکز رشد و اقتصاد دانش بنیان مکمل دانشگاه است، اگر فارغ التحصیلان دانشگاهی به سمت مراکز رشد هدایت شوند از موقعیت شغلی بهتری برخوردار می شوند و در آینده فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار کاهش خواهد یافت.

وی گفت: مرکز رشد علم و فنآوری گناوه نیازمند کار بیشتراست و می‌طلبد که در این زمینه توجه بیشتری از سوی استان به این مرکز صورت گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه ادامه داد: پیگیری فضای مستقل برای مرکز رشد علم و فنآوری گناوه در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه پیگیری لازم انجام شود.

وی گفت: نگاه ویژه ای در استان به مرکز رشد و فناوری شهرستان گناوه انجام شود و ما نیز در شهرستان آماده هر نوع همکاری در این زمینه با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستان هستیم.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری گناوه ادامه داد: شهرستان گناوه دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه فعالیت‌های دانش بنیان است و از همه دستگاه‌ها و ادارات در شهرستان خواسته شده تا با این شرکت‌ها و مرکز رشد همکاری کنند و ما نیز آماده هر نوع همکاری هستیم.

جعفری معاون پارک علم و فن آوری استان بوشهر با تاکید بر ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان گناوه در زمینه شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های ممتاز در این مرکز رشد گفت: با توجه به نگاه ویژه فرماندار و مسئولان شهرستان به بخش دانش بنیان انتظار می‌رود که در زمینه زیرساخت‌ها توجه ویژه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر