شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در شورای اداری بوشهر مطرح شد:
فکرشهر: مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: مردم از عدم اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی شکایت دارند و برای تحقق خواسته‌های مردم همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای قانون هستند...
کد خبر: ۱۱۸۴۵
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: مردم از عدم اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی شکایت دارند و برای تحقق خواسته‌های مردم همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای قانون هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامحسین آغاجری ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان بوشهر اظهار داشت: قوانین باید به نحو مطلوبی اجرایی شده و نظارت مطلوب از طرف هر دستگاه صورت بگیرد.

\n\n

آغاجری با تأکید بر اینکه وظیفه سازمان بازرسی نظارت بر حسن اجرای امورات دستگاه‌های اجرایی در راستای قوانین است، افزود: باید همواره مردم از اجرای درست قوانین راضی بوده و خواسته‌های به حقشان محقق شود.

\n\n

وی بیان کرد: مردم از عدم اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی شکایت دارند و برای تحقق خواسته‌های مردم همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای قانون هستند.

\n\n

آغاجری با اشاره به قانون اساسی اظهار کرد: قانون اساسی تکلیف برای همه بوده و باید در روند همه خدمات مدنظر قرارگرفته شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی اضافه کرد: یکی از نقاط شهرستان بوشهر که بیشترین مشکل را دارد تنگک‌ها است که می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی در این مناطق قانون را رعایت کنند.

\n\n

آغاجری در پایان متذکر شد: بوی نامطبوع ورودی شهر بوشهر ناشی از فاضلاب بوده و شرایط نامطلوبی را ایجاد کرده است، بنابراین باید دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این زمینه برنامه‌ریزی و این مشکل را کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر