جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس مرکز فنی وحرفه ای گناوه گفت: با برنامه ریزی های مناسب و هدفمند این شهرستان بالاترین آمار را در زمینه حضور شرکت کنندگان و تعداد قبول شدگان درشانزدهمین دوره مسابقات سراسری ملی مهارت در بین شهرستان های استان بوشهر به خود اختصاص داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد لیراوی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مسابقات ملی مهارت با هدف شناسایی جوانان مستعد و دارای مهارت در 25 رشته مهارتی دراین مرکز باحضور 115 نفر درماه گذشته در این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۲
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: رییس مرکز فنی وحرفه ای گناوه گفت: با برنامه ریزی های مناسب و هدفمند این شهرستان بالاترین آمار را در زمینه حضور شرکت کنندگان و تعداد قبول شدگان درشانزدهمین دوره مسابقات سراسری ملی مهارت در بین شهرستان های استان بوشهر به خود اختصاص داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد لیراوی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مسابقات ملی مهارت با هدف شناسایی جوانان مستعد و دارای مهارت در 25 رشته مهارتی دراین مرکز باحضور 115 نفر درماه گذشته در این مرکز برگزار شد.

\n\n

وی اضافه کرد: افق مسابقات ملی مهارت بین المللی است و جایگاه خاصی در پیشبرد اهداف آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای دارد.

\n\n

لیراوی ادامه داد: به برگزیدگان مسابقات، خدمات و تسهیلات مختلفی از جمله مدال، لوح تقدیر، استفاده از آنان به عنوان مربیان آموزشی، معرفی به بنیاد ملی نخبگان و سایر حمایت های مادی و معنوی برای جذب و حفظ آنان به عنوان نخبگان مهارتی کشور اعطا می شود.

\n\n

\n\n

لیراوی بیان کرد: همه مسوولان امر در حوزه آموزش باید جوانان و نخبگان را در طول برگزاری دوره های آموزشی با مسابقات ملی مهارت آشنا سازند تا با شناسایی آنان، زمینه برای حضور در مسابقات ملی مهارت سال های آینده فراهم شود.

\n\n

مدیر آموزشگاه فنی وحرفه ای روبیان گناوه گفت: 14 نفر از این شهرستان در آزمون کتبی شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت قبول شدند که 9 نفر از آنان کارآموزان رشته روباتیک این آموزشگاه بودند و توانستند مقام اول را دربین شهرستان های استان کسب کنند.

\n\n

محمدرضا شهمرادی افزود: کورش گره، حسین صالحی، رضا یوسفی، حمید مختاری، علی بحرپیما، محمدرضا اسلام پناه، سینا طاهری، امیر حسین زیارتی و عباس حسن پور از کارآموزان راه یافته این آموزشگاه به مرحله استانی هستند.

\n\n

وی گفت: راه یافتگان در مهرماه امسال در مسابقات استانی شرکت کرده که برترین های آن به مرحله کشوری صعود می کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر