يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست مسئولان دلوار و بیمه آسیا برای بررسی حادثه آتش‌سوزی اسکله بندر رستمی ‌برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، جلسه بررسی خسارت موتور لنج‌های آسیب‌دیده در سانحه آتش‌سوزی بندر رستمی با حضور بخشدار دلوار و معاون فنی بیمه آسیا، مدیر بیمه آسیا در استان بوشهر و رئیس شورای شهر دلوار، تعاونی لنج‌داران و بیمه‌گذاران در محل بخشداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۸
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: نشست مسئولان دلوار و بیمه آسیا برای بررسی حادثه آتش‌سوزی اسکله بندر رستمی ‌برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جلسه بررسی خسارت موتور لنج‌های آسیب‌دیده در سانحه آتش‌سوزی بندر رستمی با حضور بخشدار دلوار و معاون فنی بیمه آسیا، مدیر بیمه آسیا در استان بوشهر و رئیس شورای شهر دلوار، تعاونی لنج‌داران و بیمه‌گذاران در محل بخشداری برگزار شد.

\n\n

بخشدار دلوار در این جلسه ضمن تشکر از حضور ارزشمند و به‌موقع مدیر ارشد فنی شرکت بیمه آسیا در بخش دلوار و وجود فرهنگ مشتری‌مداری در این شرکت به تشریح حادثه اتفاق افتاده در بندر رستمی که منجر به آتش‌سوزی در اسکله دلوار شد پرداخت و شرحی از عملیات امدادرسانی را بیان کرد.

\n\n

رسول رستمی در ادامه به ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی در حوزه تجارت و بازرگانی و شیلات و آبزی‌پروری و حجم بالای تولید ناخالص داخلی شاره کرد و بیان داشت: در بخش دلوار در حوزه‌های اقتصادی وجود یک دفتر خدمات بیمه آسیا ضروری است.

\n\n

وی همچنین به اقدامات پیشگیرانه در راستای دایر کردن سیستم‌های متمرکز اطفای حریق در اسکله‌های بخش دلوار اشاره کرد و گفت: این مهم می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری و بیمه‌گذاری را برای شرکت‌های بیمه‌ای به مردم به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای کاهش دهد و موجب ارتقاء معیشت مرزداران و درنهایت امنیت و پایداری اشتغال در بخش بینجامد.

\n\n

بخشدار دلوار از مسئولان بیمه آسیا درخواست کرد که نسبت به جبران خسارت وارده بر بیمه‌گذاران اقدامات لازم را انجام دهند.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس شورای شهر دلوار نیز ضمن تشکر از حضور به‌موقع مسئولان شرکت بیمه آسیا‌ در محل حادثه و پیگیری مسائل مربوط، گسترش فرهنگ بیمه را به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اساسی جهت توسعه خدمات بیمه در بخش دلوار عنوان کرد.

\n\n

حرمتی معاون فنی شرکت بیمه استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه بیمه نوعی از خدمتگذاری است که آینده آحاد جامعه را تضمین می‌کند اظهار داشت: بیمه آسیا با توجه به حادثه به‌وجود آمده تعهد خود را نسبت به بررسی و پیگیری و جبران خسارت اعلام کرد.

\n\n

‌بامداد سی‌ام اردیبهشت‌ماه امسال بر اثر آتش‌سوزی در اسکله بندر رستمی، 6 لنج باری در آتش سوختند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر