جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
فکرشهر: امام جمعه عسلویه با بیان اینکه قرض الحسنه امروز فراموش شده است، گفت: یکی از راه‌های ورود به بهشت، قرض الحسنه است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به اهمیت قرض الحسنه اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار ایمان به خدا، نماز و روزه، قرض الحسنه نیز قرار دارد.\n\nوی با بیان اینکه قرض الحسنه امروز فراموش شده است، اضافه کرد: قرض الحسنه در حقیقت قرض دادن به خدا است و باعث بخشش گناه است و یکی از راه‌های ورود به بهشت، قرض الحسنه است.
کد خبر: ۱۱۸۸۶
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: امام جمعه عسلویه با بیان اینکه قرض الحسنه امروز فراموش شده است، گفت: یکی از راه‌های ورود به بهشت، قرض الحسنه است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به اهمیت قرض الحسنه اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار ایمان به خدا، نماز و روزه، قرض الحسنه نیز قرار دارد.

\n\n

وی با بیان اینکه قرض الحسنه امروز فراموش شده است، اضافه کرد: قرض الحسنه در حقیقت قرض دادن به خدا است و باعث بخشش گناه است و یکی از راه‌های ورود به بهشت، قرض الحسنه است.

\n\n

امام جمعه عسلویه در ادامه به بیانات رهبری اشاره کرد و افزود: سخن رهبری برای همه فصل الخطاب هست و همه باید درزیر پرچم نورانی ولایت فقیه باشند.

\n\n

وی گفت: مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی فرمودند که هم‌زبانی وجود دارد اما باید همدلی هم به وجود بیاید همه دستگاه‌ها باید در زمینه اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

\n\n

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه غیر از بسیج هیچ‌کدام از نهادها در این زمینه فعالیت نکرده‌اند، ادامه داد: اگر اقتصاد مقاومتی با دید بلند رهبری پیش برود، تحریم‌ها و قعطنامه‌ها بی اثر می‌شود.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه باید تقویت تولید و ظرفیت‌های داخلی مورد توجه باشد، اضافه کرد: رهبری توصیه‌هایی به مجلس داشتند که مجلس باید بر مواضع اساسی و اصولی نظام تاکید داشته باشد و مجلس و دولت هم‌دل شوند.

\n\n

امام جمعه عسلویه با تبریک به مناسبت نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) خاطرنشان ساخت: باید با رفتارهای دینی و اعمال پسندیده، فضا را برای ظهور آن حضرت فراهم کنیم.

\n\n

وی با تسلیت به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال حضرت امام (ره)، گفت: امام از جمله شخصیت‌هایی بود که ناشناخته مانده است و زمان لازم است تا ما آن حضرت را بهتر بشناسیم؛ ایشان در تمام خصوصیات انسانی و اسلامی بی‌نظیر بود.

\n\n

هاشمی‌نژاد به مذاکرات هسته‌ای نیز اشاره‌ای داشت و ادامه داد: انرژی هسته‌ای و انرژی‌های پاک نیاز هر کشوری است و دانشمندان هسته‌ای و نخبگان ما با وجود تحریم دشمنان به این فناوری دست پیدا کرده‌اند اما دشمنان سنگ‌اندازی کردند و دانشمندان ما ناجوانمردانه ترور کردند.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی اظهار داشت: رهبر ما حکم به مذاکره دادند و ۱۲ سال است که مذاکره می‌کنیم اما آمریکا و‌ عمالش در میز مذاکره صداقت ندارند؛ دشمن دنبال چیزی دیگری است، آنها عهد شکن هستند و حیله‌های آمریکا و دغل بازی اینها را نباید فراموش کرد چرا که در لیبی، عراق، کره شمالی، روسیه و . . . این موضوع را نشان داده‌اند.

\n\n

امام جمعه عسلویه افزود: تیم هسته‌ای ما مراقب هست و باید بیشتر مراقب باشد؛ حرف آخر را مقام معظم رهبری زدند که اجازه نمی‌دهیم از مراکز نظامی بازرسی شود و با دانشمندان هسته‌ای مصاحبه کنند. زیر بار نمی‌رویم، اینها گرگ در لباس میش هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر