دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۹۳۴
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اقدامات اطلاعاتی مشترک مرزبانی بوشهر و پلیس فارس خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تاکید کرد: هرگونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و تعداد زیادی را نیز از کار بیکار کند بنابراین عزم مرزبانان و پلیس در مبارزه با قاچاق جدی است.

شرفی افزود: مأمورین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با اقدام اطلاعاتی هدفمند، قاچاقچیان که به صورت حرفه‌ای و سازمان یافته مبادرت به انتقال کالای قاچاق توسط خودروهای سنگین در استان‌های جنوبی می‌کردند در اقدام اطلاعاتی و عملیاتی و با تعامل و همکاری پلیس فارس موفق شدند در محور صفاشهر به آباده شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: دو نفر اعضای باند، دو دستگاه لیفتراک به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را به قطعات کوچک تقسیم و در کامیون خود به‌صورت ماهرانه‌ای در زیر ضایعات در کانتینر به مقصد تهران در حرکت بود متوقف کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر