پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۰۱۴
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان گناوه صاحب راه آسفالته شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید ابوالحسن علوی صبح دوشنبه در بازدید از اجرای عملیات آسفالت گرم راه روستایی تاج ملکی اظهار داشت: این پروژه به طول پنج کیلومتر در این شهرستان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در راستای افزایش ارتقا ایمنی عبور روستاییان و افزایش ایمنی سفر در راه‌های روستایی پروژه آسفالت راه روستایی تاج ملکی ب اجرایی شده است.

علوی افزود: پروژه آسفالت راه روستایی تاج ملکی از پروژه‌های طرح ملی ابرار در کشور هست که برای اجرای این عملیات ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه تصریح کرد: راه روستایی تاج ملکی با ۷.۵ عرض، زیرسازی مناسب و شش سانتیمتر ضخامت آسفالت از استاندار و ایمنی لازم برخوردار است.

علوی گفت: عملیات احداث و آسفالت راه روستایی تاج ملکی در تداوم نهضت آسفالت سازی راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در گناوه اجرایی شده و با آسفالت این مسیر همه روستاهای ۵۰ خانوار در شهرستان از راه آسفالته برخوردارند.

وی همچنین اظهار داشت: این پروژه از جمله مطالبات مردمی در سال‌های اخیر بوده که با عزم دولت سیزدهم و برای محرومیت زدایی از روستاها عملیاتی شده است.

علوی با اشاره به اینکه گناوه دارای بیش از ۴۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است گفت: وضعیت محورهای ارتباطی شهرستان گناوه در حوزه بزرگراهی، راه فرعی و اصلی مناسب است و همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از راه آسفالته بهره مند هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر