دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۰۴۸
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل تربیت بدنی استان بوشهر گفت: ۲ دانش‌آموز و سه واحد آموزشی این استان موفق به کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم شدند.

به گزارش فکرشهر از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، مهدی عباسیان افزود: یازدهمین دوره جشنواره نوجوان در سه بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ای، ابتکارات جامعه محور(یاریگران زندگی) در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار شد.

وی اظهار کرد: رتبه‌های سوم رشته‌های نقاشی و موشن گرافی در بخش خلاقیت‌های دانش‌آموزی به ترتیب به سیده مینا موسوی از سعدآباد و حدیث محمودی از کاکی رسید.

عباسیان گفت: همچنین در بخش ابتکارات جامعه محور(یاریگران زندگی)، مدرسه امین المهدی دشتی رتبه اول بخش تشکیل گروه همیاری اجتماعی، مدرسه امام علی(ع) شهرستان دشتی رتبه دوم در رشته تدوین نیمرخ چالش و راهکارها و ایده‌ها و مدرسه حدیث دشتستان رتبه سوم در بخش اجرا و مستندسازی پروژه‌کوچک را کسب کردند.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: یکهزار و ۵۰۰ مدرسه و پنج هزار و ۱۸۴ دانش‌آموز و فرهنگی در مرحله استانی جشنواره نوجوان سلام شرکت کردند که از این تعداد ۱۲ مدرسه و ۲۲ دانش‌آموز به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر