پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: متوسط مصرف سرانه مشترکان این شرکت بطور متوسط 10 هزارو 200 کلیووات ساعت است که بالاترین سرانه در کشور است.\nبوشهری ها بالاترین سرانه مصرف برق را به خود اختصاص دادند\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، امرالله پاراد در همایش مدیریت مصرف برق در ادارات و دستگاه های اجرایی اعلام کرد:مدیریت مصرف برق باید به صورت جهادی پیگیری و عملی شود تا سرانه مصرف آن در این استان کاهش یابد. \n\nوی یادآورشد:با کاهش سرانه مصرف هزینه های تولید برق صرفه جویی و زیر ساخت ها تقویت خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۴
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: متوسط مصرف سرانه مشترکان این شرکت بطور متوسط 10 هزارو 200 کلیووات ساعت است که بالاترین سرانه در کشور است.
\nبوشهری ها بالاترین سرانه مصرف برق را به خود اختصاص دادند

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، امرالله پاراد در همایش مدیریت مصرف برق در ادارات و دستگاه های اجرایی اعلام کرد:مدیریت مصرف برق باید به صورت جهادی پیگیری و عملی شود تا سرانه مصرف آن در این استان کاهش یابد. 

\n\n

وی یادآورشد:با کاهش سرانه مصرف هزینه های تولید برق صرفه جویی و زیر ساخت ها تقویت خواهد شد.

\n\n

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اضافه کرد:عمده مصرف برق در استان های جنوبی مربوط به کولرهای گازی است که با تنظیم ترموستات روی 24 تا 26 درجه و همچنین در زمینه روشنایی با اصلاح آن می توان میزان تلفات را کاهش داد. وی اظهارداشت:پیک مصرف تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال بین چهار تا پنج درصد رشد داشته است که عاملی هشدار دهنده است و در صورت عدم مدیریت مصرف در تابستان مشکل آفرین خواهد شد.

\n\n

پاراد یادآورشد: نظم و ارتقای سطح کیفیت برق رسانی ، کاهش خاموشی ، تلفات و ضعف ولتاژ و افزایش پایداری شبکه از برنامه های مهم این شرکت است.

\n\n

در این نشست نحوه خرید کولرهای گازی، توجه به برچسب انرژی محصول به عنوان توصیه های پیش از خرید و شیوه های تعمیرات و نگهداری از این کولرها، نحوه قرار گرفتن کولر به دور از نور آفتاب و نصب آن در مکان هایی که هدر رفت انژری سرمایشی رابه دنبال نداشته باشد و مزایای استفاده از لام های کم مصرف به عنوان راهکار به مشترکان برق در استان بوشهر ارایه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر