دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۶۴۲
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۱

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از وقوع ناپایداری موقت جوی، گردوغبار فرامنطقه ایی و افزایش دما تا آستانه ۵۰ درجه در این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، فرج‌اله شکوهی‌پور روز سه‌شنبه اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب با رشد ابر در مناطق مرتفع و نواحی شرقی و برخی نقاط جنوبی استان وقوع ناپایداری موقت جوی به صورت رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش تندباد دور از انتظار نخواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز و فردا در فراساحل شمالی و مرکزی استان با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، دریا طی ساعاتی تا حدودی متلاطم خواهد بود. ضمن اینکه تا پایان هفته دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: در روزهای انتهای هفته دمای هوا در برخی نقاط، بیشتر مناطق غیر ساحلی، به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید.

به گفته شکوهی‌پور، از امروز تا پایان هفته نیز ورود گردوغبار فرامنطقه ایی به قسمت‌هایی از نیمه شمالی و شمال خلیج فارس دور از انتظار نخواهد بود.  

وی اظهار کرد: عموم مردم به ویژه کودکان، سالمندان، و بیماران از ترددهای غیرضرور خودداری و دریانوردان به سبب کاهش دید افقی اختیاط کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر