جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره ) با دید مثبتی که به زنان داشت هویت گمشده آنان در رژیم گذشته را بازگرداند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی روز سه شنبه در همایش امام، زنان فرهنگی و تحکیم خانواده افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی کرامت انسانی برای همه قشرها تعریف و عزت را به زنان ایرانی بازگرداند.\n\nوی اضافه کرد: امام راحل همواره نقش زنان ایرانی را در به ثمر رساندن انقلاب و درجنگ هشت ساله بیش از مردان می دانستند.
کد خبر: ۱۲۰۲۲
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره ) با دید مثبتی که به زنان داشت هویت گمشده آنان در رژیم گذشته را بازگرداند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی روز سه شنبه در همایش امام، زنان فرهنگی و تحکیم خانواده افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی کرامت انسانی برای همه قشرها تعریف و عزت را به زنان ایرانی بازگرداند.

\n\n

وی اضافه کرد: امام راحل همواره نقش زنان ایرانی را در به ثمر رساندن انقلاب و درجنگ هشت ساله بیش از مردان می دانستند.

\n\n

پورفاطمی گفت: زنان با تشویق همسران و فرزندانشان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و درهشت سال جنگ تحمیلی نقشی مهم ایفا کردند.

\n\n

وی با اشاره به تاکید امام راحل بر تحکیم بنیان خانواده اضافه کرد: دشمن امروز برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی زنان که نقش اصلی در استحکام خانواده دارند را هدف قرار داده است.

\n\n

پورفاطمی اظهارکرد: درچنین شرایطی زنان ما با الگو گیری از حضرت فاطمه زهرا (س) باید همچون گذشته در مقابل دشمن ایستاد.

\n\n

وی ادامه داد: امروز دشمن درمقابل عظمت دین اسلام کم آورده و از شیوه های فرهنگی و فریب دادن زنان و جوانان می خواهد به اسلام و انقلاب ضربه بزند.

\n\n

پورفاطمی گفت: دراین شرایط حساس با تمسک به داشته های دینی از جمله ائمه اطهار(ع) و کتابهای نفیسی همچون نهج البلاغه باید در مقابل دشمن ایستاد.

\n\n

وی بیان کرد: برای رسیدن به این هدف باید با برنامه ریزی و انجام کارهای زیربنایی بویژه دربخش آموزش و پرورش پیش رفت.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امروز به خاطر نقش حساس زنان درهدایت جامعه دشمن زنان و جوانان ما را هدف قرار داده است.

\n\n

علیمراد کرمی افزود: با برنامه ریزی و فرهنگ سازی درست از فروپاشی بنیان خانواده در جامعه جلوگیری و نگذاریم نقشه دشمن در ضربه زدن به نظام محقق شود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر