دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: اشتغال حق مردم عسلویه است و باید تلاش شود تا این مشکل رفع شود ولی با تجمعات غیرقانونی نیز در این زمینه مخالف هستیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن تسلیت به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: ما باید سبک زندگی اسلامی را از زندگی حضرت امام بیاموزیم.\n\nوی با بیان اینکه زندگی امام مانند زندگی پیامبر و امامان معصوم بود، ادامه داد: در زندگی آن حضرت کوچک‌ترین گناهی پیدا نمی‌کنیم؛ از همسر امام نقل شده است طی ۶۰ سال زندگی کردن با امام یک معصیت از ایشان ندیدم.
کد خبر: ۱۲۰۵۵
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۲

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: اشتغال حق مردم عسلویه است و باید تلاش شود تا این مشکل رفع شود ولی با تجمعات غیرقانونی نیز در این زمینه مخالف هستیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن تسلیت به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: ما باید سبک زندگی اسلامی را از زندگی حضرت امام بیاموزیم.

\n\n

وی با بیان اینکه زندگی امام مانند زندگی پیامبر و امامان معصوم بود، ادامه داد: در زندگی آن حضرت کوچک‌ترین گناهی پیدا نمی‌کنیم؛ از همسر امام نقل شده است طی ۶۰ سال زندگی کردن با امام یک معصیت از ایشان ندیدم.

\n\n

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه حضرت امام تاکید زیادی بر پرهیز از گناهان زبانی به ویژه غیبت داشتند و این را مکرر به خانواده و اطرافیان گوشزد می کردند، بیان داشت: پرهیز از اسراف در زندگی امام برجسته و‌ مشهود بود و در این زمینه موارد زیادی در زندگی ایشان از طرف خانواده و همراهان ایشان نقل شده است.

\n\n

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد خاطرنشان ساخت: توصیه‌های امام در زندگی عملی بود و خود به آن عمل می‌کرد و به دیگران می‌آموخت.

\n\n

وی با گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد و تسلیت به مناسبت این روز، افزود: امام راحل این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند؛ در سحرگاه 15 خرداد سال ۴۲ ماموران شاه به خانه امام یورش بردند و امام را دستگیر کردند.

\n\n

امام جمعه عسلویه گفت: به دنبال آن مردم قم، تهران و سایر شهرها قیام و اعتراض کردند و به خیابان‌ها ریختند و مردم برای حمایت از مرجع عالیقدرشان برخاستند و رژیم مردم را به گلوله بست و قریب به 15 هزار نفر شهید شدند و خون شهدای 15 خرداد باعث ریشه کنی رژیم ننگین ستم شاهی شد

\n\n

وی به بیانات مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام اشاره کرد و افزود: سخنان رهبری سخن حکیمانه است و با یک جمله راه را به ما نشان می دهند؛ آقا فرمودند که «نباید راه امام را گم کنیم، نباید راه او را فراموش کنیم و یا تحریف کنیم»، بعضی‌ها دارند خط امام را تحریف می کنند.

\n\n

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: ملت نمی پذیرد استقلال و آزادی خدشه دار شود ولی امروز بعضی‌ها مدعی هستند که پیشتاز هستند و این انقلاب را نگه داشته‌اند، اما امروز دارند راه امام را تحریف می‌کنند؛ آقا تاکید کردند باید اصول امام بازخوانی شود.

\n\n

وی به مسائل شهرستان نیز اشاره‌ای داشت و اظهار داشت: باید حقوق مردم شهرستان رعایت شود؛ اشتغال حق مردم است و وعده‌های دروغین به مردم ندهند؛ وعده‌ای که می‌دهید به آن عمل کنید.

\n\n

امام جمعه عسلویه بیان داشت: طبق گزارش‌هایی که به من دادند، در زمان مدیرعامل فعلی منطقه ویژه، افراد بیشتری جذب شدند و سر کار رفتند و باید امنیت شغلی هم برای آنان فراهم کنند.

\n\n

وی گفت: من از این که مردم نگران اشتغال هستند، طرفداری می‌کنم ولی تجمع غیرقانونی هم اشتباه است و در نهایت به ضرر مردم است؛ باید آرامش حفظ شود و هر کسی آرامش را به هم بزند ما طرفدار او نیستیم.

\n\n

هاشمی‌نژاد در پایان با تقدیر از دست اندرکاران مراسم ارتحال حضرت امام، اضافه کرد: از مردم که ساده از کنار بعضی مراسم‌ها می‌گذرند انتقاد دارم؛ حضور آنان در مراسم ارتحال حضرت امام کمرنگ بود.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر