پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: ۱۵ هزار صیاد حرفه‌ای در استان بوشهر فعالیت دارند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین بهمنیاری عصر شنبه در نشست بررسی مشکل قیمت سوخت شناورهای صیادی استان بوشهر اظهار داشت: صیادان از وضعیت قیمت‌گذاری سوخت ناراضی هستند و مشکلات زیادی برای آنها ایجاد شده است.\n\nوی به مشکلات صیادان برای خریداری سوخت مورد نیاز شناورها اشاره کرد و ادامه داد: قیمت سوخت شناورها بیش از وسایل نقلیه زمینی شده است و این موضوع هزینه‌های فعالیت صیادی آنها را افزایش داده است.
کد خبر: ۱۲۰۸۸
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: ۱۵ هزار صیاد حرفه‌ای در استان بوشهر فعالیت دارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین بهمنیاری عصر شنبه در نشست بررسی مشکل قیمت سوخت شناورهای صیادی استان بوشهر اظهار داشت: صیادان از وضعیت قیمت‌گذاری سوخت ناراضی هستند و مشکلات زیادی برای آنها ایجاد شده است.

\n\n

وی به مشکلات صیادان برای خریداری سوخت مورد نیاز شناورها اشاره کرد و ادامه داد: قیمت سوخت شناورها بیش از وسایل نقلیه زمینی شده است و این موضوع هزینه‌های فعالیت صیادی آنها را افزایش داده است.

\n\n

مدیرکل شیلات استان بوشهر اضافه کرد: ۸۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر ساحلی هستند و در این شهرستان‌ها افراد زیادی مشغول به فعالیت در عرصه صید و صیادی هستند و نیاز است که به رفع مشکلات صیادان توجه بیشتری شود.

\n\n

وی با تاکید براینکه باید سوخت در تعاونی‌های صیادی در اسکله‌ها با قیمت سوخت در جایگاه‌های مراکز عرضه ارائه شود، افزود: این موضوع می‌تواند بسیاری از مشکلات صیادان و شناورهای استان بوشهر را کاهش دهد.

\n\n

به نوشته ی مهر، بهمنیاری از فعالیت ۲۷ کشتی در زمینه صید و صیادی در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: در سطح استان بوشهر یک هزار و ۴۵۰ قایق صیادی و همچنین ۵۵۰ موتورلنج صیادی نیز فعالیت دارند.

\n\n

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: در این حدود دو هزار شناور استان بوشهر، بیش از ۱۵ هزار نفر صیاد حرفه‌ای فعالیت دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر