سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۱۹
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: احمد محمدی زاده گفت: ظرفیت پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر در شروع دولت سیزدهم سه هزار تن بود که امروز با افتتاح یک طرح به هفت هزار و ۵۰۰ تن رسید.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، استاندار بوشهر در حاشیه افتتاح طرح‌های هفته دولت در شهرستان تنگستان اظهار داشت: در دومین روز هفته دولت در شهرستان‌های تنگستان و دشتی طرح‌های مهمی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

محمدی زاده اضافه کرد: در مجموع ۱۱۳ طرح بزرگ و کوچک با سرمایه‌گذاری هزار و ۸۵ میلیارد تومان در شهرستان تنگستان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند و یا اینکه عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: امروز چند طرح شاخص شامل آغاز عملیات اجرایی هزار واحد مسکن روستایی، افتتاح مجتمع بزرگ پرورش شترمرغ، آغاز عملیات اجرایی سد باهوش، افتتاح ساختمان اداری شهرداری اهرم و افتتاح مخزن پنج هزار مترمکعبی در دلوار را داشتیم.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح یک مزرعه بزرگ پرورش شترمرغ در چاه‌پیر بیان کرد: طبیعت شهرستان تنگستان فرصت مناسبی را برای اجرای طرح پرورش شتر مرغ فراهم ساخته است.

محمدی زاده با اشاره به آغاز عملیات سد باهوش در تنگستان افزود: این سد از سد‌های مهم استان است که بخش مهمی از آب مورد نیاز نخیلات تنگستان را تأمین می‌کند. تلاش جدی برای تأمین منابع شروع پروژه صورت گرفته است.

استاندار بوشهر از افتتاح ساختمان اداری شهرداری اهرم خبر داد و بیان کرد: ساختمان قدیم شهرداری اهرم بیش از ۴۰ سال قدمت داشت که فضای کمی داشت و اکنون یک ساختمان سه طبقه با زیربنای مناسب افتتاح شد.

محمدی زاده با اشاره به افتتاح مخزن پنج هزار مترمکعبی در دلوار گفت: با تلاش مضاعفی که در آبفای استان صورت گرفت شاهد تکمیل یک طرح در کمترین زمان هستیم و این مخزن امروز به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر