جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۷۱
جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: بیش از یک هزار واحد مسکونی مددجویی با همکاری سپاه پاسداران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سایر نهادهای ذی ربط و خدمت رسان درقالب تفاهم نامه های مختلف ، مدت دو سال اخیر در این استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی کمیته امداد شهرستان دیلم روز جمعه به نقل از محمدرضا میری در دیدار با امام جمعه دیلم افزود:   قصد داریم در سال جاری و آینده تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر در قالب تفاهم نامه بنیاد مستضعفان و سپاه، کلنگ زنی و به مرحله اجرا درآوریم تا  هیچ مددجوی تحت پوشش در سال های آینده دغدغه مسکن و سر ‌پناه نداشته باشد.

وی گفت: یکی از راه‌های توانمند سازی و کسب درآمد پایدار برای مددجویان تحت حمایت این نهاد، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان جامعه هدف و جویای کار است و در این زمینه اقدام های خوبی انجامی شده است.

میری اظهارداشت: در سال گذشته و امسال با ایجاد بیش از دو هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت در سطح استان  با معرفی به بانک های عامل جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ، گام بلندی جهت خودکفایی و کسب درآمد پایدار برای مددجویان برداشته شد. 

 یکهزار واحد مسکونی مددجویی دو سال اخیر در استان بوشهر بهره‌برداری شد

وی بیان کرد: با حمایت ها و پشتیبانی  ریاست  کمیته امداد امام خمینی (ره ) در مرکز،  بیش از ۳۵۰۰ قلم لوازم ضروری سرمایشی( کولرگازی، یخچال )و مخزن آب با همکاری و کمک های مالی خیران و مراکز نیکوکاری درسال جاری بین مددجویان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان بوشهر ادامه داد:  در اغلب سر فصل‌های کاری و خدمتی به قشر محروم و نیازمند، موفق شدیم رتبه‌های برتر کشوری را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی به تعداد  بیش از ۹۰ هزار نفر در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: این آمار ۷ درصد کل جمعیت استان را تشکیل می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر