جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: نشست شورای شهر برازجان برای انتخاب شهردار بی نتیجه ی مشخصی به پایان رسید...
کد خبر: ۱۲۱۰۶
يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۳

فکرشهر: نشست شورای شهر برازجان برای انتخاب شهردار بی نتیجه ی مشخصی به پایان رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در حالی که بعد از دو ماه انتظار می رفت شورای شهر برازجان تصمیم درستی گرفته باشد و در نهایت پرونده ی شهردار این شهر امروز بسته شود، جلسه ای برگزار شد و در انتها نیز اعضا با ناراحتی محل شورا را ترک کردند.

\n\n

به گزارش خبرنگار فکرشهر از محل شورا، در نشست شورا از بین 5 گزینه ی نهایی شهرداری یعنی اقایان نیکجو، شمالی، کاظمی، محمدی و شایان فر رای گیری به عمل آمد و گزینه هایی که از پرسنل خود شهرداری بودند حذف گردیدند.

\n\n

شمالی با 4 رای، کاظمی با 4 رای و نیکجو نیز با 1 رای به مرحله ی بعدی انتخاب شهردار راه یافتند.

\n\n

به نظر می رسد نیکجو به خود، اسماعیلی، قایدی، ترکزاده و کفاش به شمالی و ناخایی، حسینی ، قدوسی و گرمسیری نیز به کاظمی رای داده اند.

\n\n

با این نتیجه، اعضای شورا که از ابتدا نیز با تنش ما بین خود در این نشست مواجه شده بودند، جلسه را ترک کردند تا انتخاب شهردار برازجان برای چند روز دیگر هم به تعویق بیفتد.

\n\n

حواشی:

\n\n

ـ این نشست قرار بود ساعت 15 برگزار شود که با تاخیری یک ساعت و نیمه برگزار شد.

\n\n

ـ مثل همیشه نشست شورای شهر برازجان غیرعلنی بود و اصحاب رسانه از پشت درب های بسته جلسه را پیگیری می کردند.

\n\n

ـ در بین جلسه یک بار نیکجو با عصبانیت از در خارج شد و قصد داشت محل شورا را ترک کند که اعضا او را برگردانند و با گرفتن کلید، درب شورا را قفل کردند تا کس دیگری خارج نشود.

\n\n

ـ بعد از برگرداندن نیکجو مجددا اختلافات بالا گرفت و جلسه تعطیل شد و گرمسیری نیز از درب خارج گردید  که محل را ترک کند ولی باز هم وی را نیز برگرداندند.

\n\n

ـ قرار است مجددا و بر اساس حضور اعضا در منطقه نشست بعدی برنامه ریزی شود!!

\n\n

ـ سخنگوی شورا در پایان این نشست به خبرنگار فکرشهر گفت که رای گیری مجددا از بین 5 نفر انجام می شود چرا که قبل از این نیز رای گیری ها در سه مرحله و بین 5 نفر انجام شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر