چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۱۱۸۴
يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: سرمربی پارس جنوبی می‌گوید ۵ هفته زمان نیاز دارد تا ببیند بازیکنانی که جذب کرده می‌توانند کمک کنند تا او و تیمش به لیگ برتر صعود کنند یا خیر.

به گزارش فکرشهر، ایمان رزاقی راد، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تساوی بدون گل تیمش در هفته نخست برابر خیبر خرم‌آباد در لرستان اظهار کرد: بازی خوبی بود و تا حدود دقیقه ۷۵ بازی برابر و پایاپایی را شاهد بودیم اما در ۱۵ دقیقه پایانی فشار خیبر بیشتر بود که آن هم مقصر خودمان بودیم زیرا در دفع توپ‌ها دقت نداشتیم و فرصت را به حریف می‌دادیم.

وی ادامه داد: البته دفاع خوبی کردیم و گرفتن یک امتیاز از تیمی که چند بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفته و تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته کرده، خوب بود. ما هم چند فرصت گل داشتیم که رضایی، قنبری و آقاخان از آن استفاده نکردند و حتی می‌توانستیم دروازه حریف را باز کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در خصوص اعتراضش به داوری عنوان کرد: من اعتراضی ندارم و داور عادلانه قضاوت کرد. در صحنه پنالتی که به سود خیبر گرفت، من ابتدا فکر کردم که توپ به دست بازیکن ما نخورده است اما بعد از نشست خبری که فیلم بازی را دیدم و از بازیکنم هم پرسیدم، متوجه شدم داور تصمیم درستی گرفته است. حتی کادر فنی خیبر هم در چند صحنه به داور اعتراض داشتند که به نظرم بی‌مورد بود و قضاوت خوبی را از سوی قاضی میدان شاهد بودیم.

او در پایان درباره مدعی بودن پارس جنوبی برای صعود به لیگ برتر توضیح داد: با یک بازی نمی‌شود چنین حرفی زد و حداقل ۵ هفته نیاز است تا درباره پتانسیل تیم صحبت کنیم. هدف ما از ابتدای فصل قرار گرفتن در رتبه‌های بالای جدول بوده و با همین نگرش هم بازیکن گرفتیم اما باید ببینم بازیکنانی که جذب کردیم توانایی پیاده کردن تفکرات تاکتیکی ما را دارند یا خیر. البته من فکر می‌کنم این توانایی در بازیکنانم وجود دارد اما زمان می‌خواهد تا این مورد اثبات شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر